مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد:‌ این شرکت آماده ارائه خدمات حداکثری به عزاداران و شرکت‌کنندگان در مراسم جاماندگان اربعین در پایتخت است.
کد خبر: ۷۸۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ 13 October 2019

به گزارش تابناک تهران از این شرکت، فرنوش نوبخت گفت: شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه طبق سال های گذشته تمهیدات و تدابیر لازم را برای خدمت رسانی مناسب به شرکت‌کنندگان در مراسم جاماندگان اربعین حسینی تهران در نظر گرفته است.

وی توضیح داد:‌ ایستگاه‌هایی که در مسیر این مراسم قرار دارند به ویژه ایستگاه‌های امام حسین (ع) واقع در خطوط ۲ و ۶ و نیز ایستگاه شهر ری واقع در خط یک آماده ارائه خدمات ویژه به عزاداران و شهروندان در این روز هستند.
نوبخت با بیان اینکه خط یک مترو به دلیل نزدیکی به اماکن مذهبی مختلف در شهر تهران معمولا در روز اربعین بیشترین مسافر را دارد افزود: در روز شنبه (۲۷ مهر) با کاهش فاصله حرکت قطارها در این خط، خدمات‌دهی به مسافران در ساعات پرتردد با حداکثر توان انجام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه مراسم پیاده روی اربعین حسینی از میدان امام حسین (ع) آغاز می‌شود و عزاداران پس از طی مسیر ۱۷ کیلومتری هنگام نماز ظهر و عصر به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) می‌رسند خاطرنشان کرد: در پایان این مراسم نیز ایستگاه مترو شهرری واقع در خط یک تا جابه‌جایی کامل شرکت کنندگان، آماده ارائه خدمات حداکثری به عزاداران و مسافران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار