معاون امنیتی-انتظامی استاندار تهران با تشریح اقدامات ستاد اربعین این استان در شهر نجف کشور عراق گفت: شمار زائران در این شهر در مقایسه با پارسال سه برابر شده و دست‌اندرکاران خدمات‌رسانی را غافلگیر کرده است.
کد خبر: ۷۸۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ 13 October 2019

به گزارش تابناک تهران، حمید گودرزی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از روند خدمات‌رسانی عوامل ستاد اربعین استان تهران در نجف به خبرنگار ایرنا اظهارداشت:‌ البته با وجود افزایش جمعیت زائران همه دستگاه‌های عضو ستاد درصدد ارائه خدمات به شکل مناسب هستند.

وی افزود: خدماتی که قرار بود استان تهران به زائران در نجف ارائه کند روزانه ۸۵ هزار پرس صبحانه، ناهار و شام و ایجاد ۱۰۰ هزار فضا برای اسکان بود اما اینک با روند افزایشی زیاد جمعیت زائران مواجه هستیم.

گودرزی گفت: نهادهای عضو ستاد اربعین استان تهران براساس هدفگذاری‌هایی که انجام داده بودند به نحو احسن خدمات ارائه کرده‌اند و امیدواریم در یک هفته باقی مانده نیز بتوانیم به شکل مناسب در خدمت زائران اباعبدالله باشیم.

معاون استاندار تهران اظهارداشت: سال گذشته ۱۶۰ موکب در عتبات ایجاد که امسال این رقم به ۳۰۰ رسید و براساس علائق موکب‌داران، موکب‌ها در مرز، کاظمین، سامرا، نجف و مسیر نجف به کربلا برپا شد.

وی ادامه داد: مقابل پارکینگ طبقاتی در نجف ۴۰ دوش حمام در نظر گرفته بودیم که با حجم زیاد جمعیت، زائران مجبور شدند در صف بایستند و همچنین دو مجموعه سرویس بهداشتی در خیابان شیخ طوسی مستقر کردیم که باز هم کم است

گودرزی به زائران توصیه کرد در طول مسیر به رادیو اربعین و توصیه های ارائه شده توجه کنند تا به مشکلی برخورد نکنند.

وی افزود: براساس تکلیفی که ستاد اربعین کشور برای استان تهران تعیین کرده است ۲ روز پس از اربعین نیز در نجف حضور خواهیم داشت و براساس آمار پخت و پز می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار