فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد:‌ پس از یک ماه انجام عملیات شناسایی، ٤٧ باند سارق حرفه‌ای در پایتخت شناسایی و ۱۸۷ سارق در ۴۸ ساعت بازداشت شدند.
کد خبر: ۷۸۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 12 October 2019

۴۷ باند سارق حرفه‌ای در پایتخت متلاشی شد

به گزارش تابناک تهران، سردار حسین رحیمی روز شنبه در حاشیه برنامه چهارمین مرحله دستگیری مجرمان حرفه‌ای در جمع خبرنگاران اظهارداشت: این تعداد باندها اقدام به سرقت، زورگیری و سایر جرایم می‌کردند.

وی افزود: این سارقان در زمینه سرقت به عنف، سرقت از منازل و اماکن، سرقت خودرو، جعل و کلاهبرداری، اسید پاشی و سرقت مسلحانه فعالیت داشتند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: در این باره ١٨٧ نفر دستگیر شدند که از این تعداد ١١٩ نفر سابقه دار و ١٢ نفر تحت تعقیب و از محکومان بودند.

وی با تاکید بر اینکه سارقان به سه هزار فقره سرقت اعتراف کردند گفت: چهار قبضه سلاح و ١٨٠ سلاح سرد از سارقان ضبط شد.

رحیمی با اشاره به اینکه ۹ مالخر نیز در میاغن بازداشت شدگان هستند اظهارداشت: در بین سارقان یک سارق موتورسیکلت که ٢٠٠ فقره سرقت و ارتباط با سه مالخر داشته است شناسایی و دستگیر شد.

وی اضافه کرد: یک باند هم که اقدام به فروش خودرو های مسروقه و سند نمره برای ٤٤ مورد خودرو در سراسر کشور کرده بود شناسایی شد.

سرنوشت کودک ۲ ساله گمشده

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین با اشاره به حادثه گم شدن کودک ٢ ساله در قلعه نو شهرستان ری واقع در جنوب پایتخت بیان کرد: تلاش همکاران انتظامی برای یافتن این کودک ادامه دارد ضمن اینکه از خانواده وی درخواست همکاری بیشتری داریم.

رحیمی تصریح کرد: سرنخ های جدیدی در اختیار پلیس قرار گرفته که اصلا آدم‌ربایی در کار نبوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار