رئیس پلیس راهور پیشوا از اجرای طرح سه‌شنبه‌ بدون جریمه و توقیف خودرو در این شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی خبر داد.
کد خبر: ۷۸۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ 08 October 2019

امروز خودروها در پیشوا جریمه نمی‌شوند

به گزارش تابناک تهران، سرگرد علی مهرابی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس روزشمار هفته نیروی انتظامی، امروز با عنوان قانون مداری و ارتقای فرهنگ ترافیک نامگذاری شده که در راستای تحقق اهداف این شعار، طرح سه شنبه بدون جریمه و توقیف خودرو در پیشوا اجرا می شود.

وی افزود: در اجرای این طرح، افسران راهنمایی و رانندگی با کنار گذاشتن قبوض جریمه ای که با هدف اصلاح رفتارهای غیرقانونی ترافیکی استفاده می شود، به ارشاد و سوق دادن رانندگان به رعایت قانون می پردازند.
رئیس پلیس راهور پیشوا گفت: امروز هیچ قبض جریمه ای در پیشوا صادر نشده و خودروی متخلفی توقیف نمی شود.
وی اظهار داشت: همزمان با اجرای این طرح، دانش آموزان عضو طرح همیار پلیس نیز در کنار افسران راهنمایی و رانندگی حضور یافته و رانندگان را به رعایت قانون ترغیب می کنند.
مهرابی تصریح کرد: در این طرح، افسران راهور، به جای قبض جریمه به رانندگان متخلف، برشور و تراکت های آموزشی ارائه می دهند که تا کنون بازخورد بسیار خوبی از سوی مردم دریافت شده و کسانی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند، در مواجهه با این رفتار فرهنگی افسران، احساس پشیمانی کرده و رفتار خود را اصلاح می کنند.
رئیس پلیس راهور پیشوا گفت: این طرح تا پایان امروز ادامه خواهد داشت و نتایج اجرای آن بررسی و اعلام می شود.
۱۱ تا ۱۷ مهر هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار