دستاوردهای مدیریت شهری پایتخت در توسعه خطوط حمل و نقل ریلی (مترو) از ۱۸ مهرماه به مدت ۴ روز در هفدهمین نمایشگاه حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری به نمایش درمی‌آید.
کد خبر: ۷۸۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ 08 October 2019

دستاوردهای حمل‌ونقل ریلی پایتخت به نمایش درمی‌آید

به گزارش تابناک تهران، از شرکت مترو تهران و حومه، مهدی خداپرست، در این باره اظهار داشت: این شرکت در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری در زمینه مترو و قطارهای شهری که با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی از روز پنج‌شنبه هفته جاری تا یکشنبه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران (واقع در بزرگراه چمران) برگزار می‌شود، حضور فعال دارد.

وی ادامه داد: در این غرفه دستاوردها و تجارب ساخت بیش از ۲۲۴ کیلومتر تونل مترو با ۱۲۲ ایستگاه در معرض دید شهروندان و بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی وامور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، افزود: در غرفه شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، کارگاه‌های آموزشی با عناوین مختلف از جمله روش‌های روسازی مترو، واگن قطار، جایگاه مترو تهران در دنیا، مجتمع‌های ایستگاهی، روش ساخت تونل و ایستگاه‌ها و همچنین سیستم سیگنالینگ با حضور متخصصان در هر روز برگزار می‌شود.

وی گفت: در این غرفه علاوه بر بخش رسانه‌ها که شامل مطالب منتشر شده در خصوص مترو تهران از قبل تا بعد از پیروزی انقلاب است، گالری عکس از فعالیت کارگران و تلاشگران در زیر زمین در راستای توسعه متروی پایتخت به نمایش در می‌آید.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از غرفه ۱۳۹ شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) به سالن شماره ۸ و ۹ مراجعه کنند.

در حال حاضر ناوگان مترو تهران و حومه در ۷ خط و با ۱۲۲ ایستگاه فعال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار