سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران از افتتاح مرکز نیکوکاری مسجد بعثت شهرک اکباتان خبر داد و گفت: با افتتاح این مرکز ۱۴۱ مرکز نیکوکاری در استان تهران مشغول خدمت رسانی به نیازمندان هستند.
کد خبر: ۷۸۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ 06 October 2019

مرکز نیکوکاری بعثت در شهرک اکباتان افتتاح شد

به گزارش تابناک تهران، از کمیته امداد استان تهران، سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری به اعتماد سازی بیشتر مردم کمک می کنند، افزود: این مراکز به عنوان پل ارتباطی بین نیکوکاران و نیازمندان عمل می کنند و باعث تشویق و ترغیب مردم برای کمک به امور نیازمندان می شوند.

وی مساجد را مرکز شکل گیری انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: مساجد مرکز فرهنگی و مردمی است که مردم به آنها اعتماد دارند و ایجاد مراکز نیکوکاری در مساجد باعث می شود همه امور نیازمندان به نیکوکاران واگذار شود.

پرپنچی همچنین از کمک ۳۳ میلیارد و ۸۲۹ میلیون تومانی خیران و نیکوکاران به مراکز نیکوکاری استان تهران خبر داد و گفت: ۳۶۵۷ خیر تاثیر گذار به صورت دائم به مراکز نیکوکاری استان تهران کمک می کنند.

وی ادامه داد: مبلغ ذکر شده درشش ماه نخست امسال برای امور نیازمندان به صورت نقدی و غیر نقدی اختصاص یافته است.

سرپرست کمیته امداد استان تهران خاطر نشان کرد: هم اکنون ۱۴۱ مرکز نیکوکاری فعال در استان به نیازمندان خدمات ارائه می دهند که در شش ماه نخست امسال ۱۴ هزار و ۹۶۹ نیازمند از خدمات این مراکز بهره مند شدند.

پرپنچی ضمن تقدیر از خیران به دلیل همراهی و همیاری آنها در کمک به نیازمندان تاکید کرد: کمک های تنها نقدی نیست بلکه متخصصان، معلمان و پزشکان می توانند در زمینه تخصصی خود به نیازمندان کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار