کد خبر: ۷۸۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ 05 October 2019

اگر علاقه مند به احداث ملک در شمال هستید حتما باید از حیاط آن استفاده کنید، البته که کارفرما های مجتمع های تفریحی نیز می توانند از انواع آلاچیق های فوق العاده زیبا ( metalwoodco.com ) و با ساختار جذاب استفاده کنند .

https://backority.ir/images/909411.jpg

آلاچیق ها که در حال حاضر در ویلا ها، سازه های مسکونی و حیاط های خلوت به عنوان یک پناهگاه استفاده می شوند قطعا می توانند بسیار حس خوبی را در فصول مختلف سال برای شما به ارمغان آورند.

در پاییز  و غروب زیبایش، زمستان و برفی که می بارد و همین طور هوای دل انگیز بهار و شب های تابستان، در واقع اگر ترجیح می دهید بیرون از خانه باشید، قطعا آلاچیق های چوبی و فلزی گزینه های ایده آلی هستند.

البته که معمولا آلاچیق های فلزی محکم تر بوده و قیمت بالاتری نیز دارند، اما با توجه به نوع چوب و همین طور رنگ آمیزی ممکن است قیمت ها متغیر باشد.

به هر حال اگر می خواهید علاوه بر زیبایی فضای محیط و اطراف باغ و درون حصار خود خلاقیت را چند برابر کنید واز مهمانان خود در محیط بیرونی پذیرایی کنید آلاچیق ها عالی هستند.

  https://backority.ir/images/601082.jpg

سفارش انواع آلاچیق های فلزی

آلاچیق ها فلزی باید با دقت و بر اساس متریال روز طراحی شوند که در فصول مختلف سال و تغییرات دمایی دچار آسیب نشوند، مسئله کلیدی و مهم دیگر این است که تمامی آن ها بر اساس متریال ها و کاتالوگ هایی که در اختیار شما قرار می گیرد ابتدا طراحی اولیه شده و پس از این که سفارش ثبت نهایی شد در اندک زمان ممکن تحویل می شوند.

البته پیشنهاد ما بررسی طرح های از پیش ساخته شده است، کلاه فرنگی و یا تارم، در واقع به شکل گنبد طراحی می شود و سقف آن نیز ساختار غیرمسطحی دارد، در واقع طراحی اسکلت آن نیز باید با دقت و وسواس انجام گردد.

شما می توانید با استفاده از گیاهان زینتی که رشد طولی دارند و بزرگ تر می شوند، محیط آلاچیق خود را زیبا تر و جذاب تر کرده و در نهایت فرم خاص به ظاهر آن دهید.

البته که در مرحله ساخت و طراحی در تعداد انبوه مدت زمانی که این آلاچیق ها به شما تحویل می شود بسیار مهم است و باید شرکتی را انتخاب کنید که این کار را در کم ترین زمان ممکن انجام می دهد و هیچ نگرانی از بابت پرداخت وجود نخواهد داشت.

  https://backority.ir/images/196403.jpg

خرید سقف شیروانی

طراحی سقف شیروانی از سال های گذشته در بخش های مختلف ایران و بخصوص شمال کشور مرسوم است و دلیل آن نیز قطعا بارش شدید باران و برف در حدود یک سوم سال است، به هر حال اگر سقف به صورت پشت بامی و مدل کلاسیک پایتخت طراحی شود، دردسر های زیاد و آب گرفتگی  حتی خطراتی را می آفریند.

در این حین باید گفت که سقف های شیروانی در دو مدل سنتی و ساده و همین طور چند بخشی وارد کار می شوند.

در شمال کشور تقریبا بیشتر سقف ها شیروانی هستند، اگر قصد احداث ویلا را دارید و ظاهر ساختمان برای شما بسیار مهم است می توانید سفارش طراحی آن را به شرکتی معتبر در این زمینه بسپارید که کل پروسه را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد و قیمت تمام شده نیز کاملا ایده آل است.

بعلاوه این که می توانید سقف های شیروانی را با شیب خاص و شخصی سازی شده برای ساختمان خود سفارش دهید، از 15 تا 70 درجه معمولا در ایران مرسوم است و می تواند هدایت و مسیر آب باران را به لوله های شیروانی رسانده و مسئله تخلیه را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

طراحی و اجرای آلاچیق چوبی

همین طور اگر می خواهید آلاچیق شما با استفاده از مواد اولیه چوبی و با کیفیت انجام گردد، ما باز هم این شرکت را در حوزه طراحی انواع آلاچیق های بی نظیر به شما خوبان معرفی می کنیم که تمامی خدمات خود را با گارانتی بهترین کیفیت و همین طور اصالت و صد البته قیمت نازل ارائه می دهد.

آلاچیق چوبی به واسطه قیمت ایده آلی که دارد همواره توسط بسیاری از مشتریان پسندیده و همین طور ساختار آن نیز به صورت برش کاری و منبت کاری به محیطی زیبا تبدیل می شود و می تواند حیاط ساختمان شما را جذاب تر از همیشه کند.

در واقع چوب مورد استفاده عموما باید با بهترین کیفیت و البته مقاوم در برابر تغییرات دمایی و وزن زیاد باشد، چوب ترمو در این مورد بسیار استفاده می شود و برای لایه رویی چوب نیز از ترکیباتی استفاده می شود که از حشرات و موجودات، بافت چوب در امان بوده و دچار پوسیدگی نشود. در صورتی که از فلز استفاده شود نیز رنگ و ضد زنگ عملکرد خوبی خواهند داشت.

حتما این ترکیبات باید در زمان استفاده از مواد اولیه چوبی و فلزی استفاده شوند تا عمر آلاچیق فلزی و یا چوبی شما بالاتر برود.

  https://backority.ir/images/256614.jpg

نکات مهم خرید آلاچیق

آلاچیق ها از نظر سبک طراحی به چند بخش طراحی می شوند، از جمله محبوب ترین ها، کلاسیک، زندگی، قابل حمل و پرگولا اشاره می شود که دو نمونه اول در ایران از فروش بالایی برخوردار هستند و احتمالا شما هم برای اولین سفارش مدل های مدرن و یا کلاسیک را می پسندید.

آلاچیق های سنتی را در اطراف خود بسیار دیده اید و به دلیل این که شبیه به خانه های قدیمی و بخصوص شمال کشور هستند می توانند زیبایی منحصر به فردی را به محیط منتقل کنند.

در نتیجه عموما ساخت آن ها نیز هزینه کم تری خواهد داشت و سقف آن ها غیرمسطح است، در مقابل مدل مدرن البته کاملا از نظر سقف ساختار متفاوتی دارد.

در مدل پرگولا نیز از گیاهان برای پوشش سقف استفاده می شود و مناسب مناطقی است که بارش باران در آن ها کم تر بوده و هوا به نسبت خنک تر است.

البته که شما از این مدل می توانید با سقف بسته نیز استفاده کنید که بسته به انعطاف شرکتی خواهد داشت که طراحی آن ها را برای شما انجام می دهد.

سفارش انواع آلاچیق در ابعاد بزرگ و کوچک

سقف های آلاچیق نیز بسیار مهم است، حتی مدل های بدون سقف و غیرمتمرکز را نیز می توانید سفارش دهید و یا این که بخواهید از پوشال، گیاهان و گل و صد البته جدا از بخش چوبی از فلز استفاده گردد.

حتی گاهی دیده می شود که برای مدل های فلزی نیز از سقف های چوبی استفاده شود که تمامی این موارد بسته به سفارش شما خواهد داشت.

می توانید با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرموده و اطلاعات لازم را در مورد نوع و ویژگی های سفارش خود دریافت کرده و سپس تصمیم نهایی را بگیرید و خیلی زود آلاچیق مورد نظر خود را با بهترین قیمت و کیفیت دریافت کنید.

حتی می توانید از حصیر و دیواره ای پارچه ای نیز استفاده کنید، در کل بخش های آلاچیق ها می توانید از ترکیب فلز و چوب در کنار یکدیگر بهره گیرید که هر کدام می توانند مناسب بخش های خاصی باشند، عموما بهتر است که بخش های آسیب پذیر به صورت فلزی و یا با چوب های محکم ساخته شوند.

رنگ این آلاچیق ها نیز کاملا در اختیار شما است و می توانید هر رنگی که می خواهید را هماهنگ با محیط، ساختمان و حتی دیوار و حصار انتخاب کنید.

همه چیز برای یک سفارش عالی آماده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار