خیال شما را راحت کرده ایم؛
یکی از بانک های که سرویس صندوق امانات را با قیمت بسیار مناسب به مردم ارائه می دهد، بانک ایران زمین است، بانکی خصوصی و خوشنام که در طول حیات خود توانسته اعتماد مشتریان را جلب کرده و نام نیکی از خود در ذهن مشتری به یادگار بنهد.
کد خبر: ۷۸۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ 01 October 2019

حتما شما هم بسیار شنیده اید که سارقان به منزل یا محل کار فردی دستبرد زده اند و اشیای باارزش آنها را در ساعتی به سرقت برده اند و چه بسا پس انداز یک عمر فرد بوده یا اسناد و مدارک مهمی که درخواست المثنی از آنها فرایند طولانی داشته و چه بسسا در اثبات یک حق نیز نقش پررنگی داشته و نبود آنها علاوه بر صدمات و خسارات مالی به فرد از نظر معنوی نیز برای صاحب آن مال ارزش فراوانی داشته باشد.
یکی از راه های جلوگیری از تجربه چنین وضعیتی استفاده از صندوق امانات به عنوان یکی از خدماتی است که بانک‌ها به مشتریان خود به منظور تأمین نیازهای امنیتی آن‌ها برای محافظت از دارایی‌های باارزش ارائه می دهند.
ولی بررسی ضریب نفوذ صندوق امانات در کشور و در بین طبقات مختلف مردم نشان می دهد، تعداد کمی از این سرویس استفاده می کنند و در مواردی از وجود چنین خدمتی در بانک ها اظهار بی اطلاعی کرده و از شما می پرسند کدام بانک ها و در کدام شعب خود چنین سرویسی را ارائه می کند.
البته تصور اشتباهی در جامعه وجود دارد که استفاده از صندوق امانات را مربوط به افراد ثروتمند جامعه دانسته یا گمان می کنند هزینه استفاده از چنین سرویسی بسیار گران بوده حال آنکه چنانچه از مزایای این صندوق ها برای محافظت از نقدینگی یا اشیاء باارزش خود مطلع باشند، هرگز دقیقه ای در استفاده از این خدمات تردید نمی کنند.
یکی از بانک های که سرویس صندوق امانات را با قیمت بسیار مناسب به مردم ارائه می دهد، بانک ایران زمین است، بانکی خصوصی و خوشنام که در طول حیات خود توانسته اعتماد مشتریان را جلب کرده و نام نیکی از خود در ذهن مشتری به یادگار بنهد.
برخی افراد نگران آن هستند که دیگران ازمحتویات صندوق امانات بانکی آنها مطلع شوند در حالی که چنین امری ممکن نبوده و هیچ کس نمی تواند غیر از خود شما به صندوق دسترسی داشته باشد.
استفاده از صندوق امانات در مقاطعی که منزل یا محل کار خود را ترک می کنید گزینه مناسبی برای این است که در تعطیلات یا مسافرت های کاری نگرانی بابت اشیای گران قیمت یا اسناد مهم خود نداشته باشید.
اجاره یک صندوق امانت چندان گران نیست و بیشتر از چند ده هزار تومان برایتان خرج ندارد. البته ودیعه‌ای هم باید برای صندوق پیش بانک بگذارید که رقم آن هم هشت برابر میزان اجاره سالیانه است که برای یک صندوق کوچک کمتر از 150 هزار تومان خواهد بود. این رقم در مقابل هزینه‌ای که لازم است برای یک گاوصندوق کوچک هم بکنید کاملاً مقرون‌به‌صرفه است.
صندوق امانات بانک‌ها به لحاظ امنیتی می‌تواند خیلی مطمئن‌تر از یک گاوصندوق کوچک در منزل باشد. تدابیر امنیتی در صندوق‌های امانات بانک‌ها بالاست و به‌علاوه آن‌ها سیستم‌های ضد حریق و دیگر موارد حفاظتی و امنیتی را نیز در سطح بالایی دارا هستند. بنابراین خیال شما بابت دارایی‌هایتان می‌تواند راحت‌تر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار