امیر فرهاد آریانفر در گفتگو با تابناک:
فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا گفت: مردم آگاه باشند جنگ اقتصادی و روانی دشمن راه به جایی نخواهد برد همان طور که رزمندگان اسلام با کم‌ترین امکانات مقابل دشمن که با پشتیبانی ۳۲ کشور و استکبار جهانی بود مقاومت کردند.
کد خبر: ۷۸۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 24 September 2019

امیر فرهاد آریانفر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول جنگ تحمیلی ۲۵ میلیون تن بمب بر سر عراقی‌ها ریخت، اظهار داشت:  اتفاقات نادری در جنگ تحمیلی مشاهده شد و در آن شاهد رشادت و پایمردی ارتش بودیم. بطوری که توپخانه ارتش در طول جنگ ۵۰ میلیون گلوله را بر سر دشمن ریخته و هوانیروز در مجموع ۴۲۴ عملیات دوران دفاع مقدس شرکت و فعالیت مستمر داشت. ما در طول ۸ سال ۱۵۷ عملیات مستقل ارتش و ۱۵۷ عملیات مشترک را شاهد بودیم بطوریکه در روز دوم جنگ، ارتش جمهوری اسلامی ایران ۱۴۰ فروند هواپیمای جنگنده و بمب افکن‌ها را به سوی مواضع دشمن روانه کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه غرب در ادامه افزود: نیروی دریایی ارتش طی سلسله عملیات‌های اشکان، شهید صفری و مروارید نیروی دریایی دشمن را در قهر دریا فرو برد. لازم به ذکر است دژبانی ارتش ۱۵ سال اسیران جنگی را نگهداری کرد.

وی با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، برنامه‌های آن را تشریح کرد و گفت: رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیرو‌های مسلح تجلی اقتدار و توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران است را به نمایش گذاشت. در روز معرفت جوانان و سربازان، در سطح پادگان‌ها تجلیل از افراد برتر و نمونه را با حضور خانواده‌های شهید سرباز خواهیم داشت.

آریانفر تصریح کرد: در روز حمایت مردمی و خودباوری، مراسم انس با قرآن در تمام یگان‌ها و پادگان‌ها برگزار و همچنین با محوریت قرار دادن فرامین رهبری مبنی بر رونق تولید به ویژه در صنعت، صنعت دفاعی را تقویت خواهیم کرد.
لازم به ذکر است روز چهارشنبه که به نام روز بصیرت، دشمن شناسی است صبحگاه مشترک به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پادگان سروان با حضور نماینده محترم، ولی فقیه در استان، استاندار و مسئولین کشوری و لشکری و در روز پنج شنبه، روز شهیدان و جانبازان، عطر افشانی مزار شهیدان و تقدیر از خانواده‌های شهدا و شهدا سرباز در تالار نرگس را برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان افزود: در روز جمعه که به نام روز معنویت، وحدت ملی و خانواده و ورزش نام گذاری شده ضمن حضور فرماندهان و کارکنان عبادی سیاسی نماز جمعه استان، مسابقات ورزشی و ورزش همگانی به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیز در روز شنبه، روز رزمندگان، ضمن گرامی داشت عملیات ثامن الائمه تجلیل از کلیه رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار