ساعت بازدید از اماکن تاریخی- فرهنگی استان فارس، در فصل پاییز اعلام شد.
کد خبر: ۷۸۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ 23 September 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: همت محمدی سرپرست امور فرهنگی فارس گفت: با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور، ساعت بازدید از اماکن تاریخی - فرهنگی استان زیر پوشش این اداره کل نیز تغییر کرده و بازدید از مجموعه فرهنگی حافظ از ساعت ۳۰ و ۷ دقیقه صبح تا ۳۰ و ۲۲ دقیقه شب و مجموعه فرهنگی سعدی از ساعت ۳۰ و ۷ دقیقه صبح تا ۳۰ و ۲۱ دقیقه شب است.

او، با بیان اینکه ارگ کریمخانی از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱ پذیرای گردشگران است، ادامه داد: اماکن تاریخی حمام وکیل از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۰، موزه پارس از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ و موزه سنگ‌های تاریخی هفت تنان از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸ پذیرای علاقمندان است.

محمدی افزود: مجموعه‌های جهانی پاسارگاد، تخت جمشید، آتشکده فیروزآباد، بیشاپور، موزه بیشاپور و تنگ چوگان کازرون، مجموعه‌های باستانی نقش رستم و نقش رجب از ساعت ۳۰ و ۷ دقیقه صبح تا ۳۰ و ۱۷ دقیقه بعد از ظهر به صورت یکسره باز است.

سرپرست امور فرهنگی میراث فرهنگی فارس تصریح کرد: با توجه به فروش الکترونیک بلیت اماکن تاریخی- فرهنگی استان، بازدید کنندگان می‌توانند از طریق ارسال کلمه iran به صورت پیامک به شماره ۳۰۰۰۷۱۷۱ و دریافت لینک دانلود رایگان اپلیکیشن تفریحاتی به طور مستقیم و آنلاین بلیت اماکن تاریخی و گردشگری فارس را خریداری کنند.

او، اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند از طریق مراجعه مستقیم به وب سایت www.farschto.ir و یا از طریق اسکن QRcode طراحی شده بر روی بنر‌های نصب شده در ورودی اماکن و ورود مستقیم به بخش فروش مکان مورد نظر، بلیت خود را به صورت الکترونیکی خریداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار