نمایش ۲ زبانه «گرگ ها»که تا امروز با استقبال مخاطبان روبه رو شده است، سوم و چهارم مهر علاوه بر ساعت ۱۸ در ساعت ۲۱:۱۵ نیز روی صحنه می رود.
کد خبر: ۷۸۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ 22 September 2019

وقت اضافه برای «گرگ‌ها»

به گزارش تابناک تهران، نمایش «گرگ‌ها» روزهای یکشنبه و دوشنبه به زبان انگلیسی و باقی روزها به زبان فارسی اجرا می شود همچنین اجراهای ویژه این نمایش به زبان فارسی خواهد بود. این نمایش روزهای چهارشنبه و پنجشنبه سوم و چهارم مهر علاوه بر اجرا در ساعت ۱۸ در ساعت ۲۱:۱۵ نیز اجرا می‌شود.

«گرگ ها» به نویسندگی سارا دلپ، کارگردانی دانیال خجسته، دراماتورژی مهناز کیومرثی و تهیه کنندگی دپارتمان هنرهای نمایشی سفیر گفتمان از چهار شهریور در تالار حافظ به روی صحنه رفته است.

بازیگران این نمایش عبارتند از سمانه نوراللهی، نیوشا نادری، ندا جبرئیلی، تینا پیرویسیان، مائده ایرجی راد، کاملیا حق‌وردیان، پگاه ابراهیمی، گل‌آرا مقدسی، کیمیا شهریه.

سایر عوامل این نمایش نیز عبارتند از دستیار کارگردان: المیرا شمشیری، طراح صحنه: دانیال خجسته، حامد ستاری، طراح لباس: مریم نورمحمدی، طراح صدا و موسیقی: فرشاد فزونی، طراح گریم: سامان مه آبادی، طراح نور: محمدرضا رحمتی، طراح حرکت: دانیال خجسته، کاملیا حق وردیان، طراح عروسک: ناهید ریحانی، گرافیک و ساخت تیزر: استودیو مشق، عکاس: کیارش مسیبی، مدیر تبلیغات: مریم شریعتی روابط عمومی، رسانه و تبلیغات: گروه هنری پژواک.

این نمایش که روزهای یکشنبه و دوشنبه به زبان انگلیسی و باقی روزها به زبان فارسی اجرا می شود تا ۴ مهر روی صحنه می رود.

علاقه مندان جهت خرید اینترنتی بلیت این نمایش می توانند به سایت تیوال مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۹۳۵۵۶۲۹۸۲۲ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار