امام جمعه شهرستان پیشوا با ابراز نگرانی از قطعی مکرر آب در مناطق مختلف گفت: مسئولان این شهرستان باید با مردم صادق باشند و کمبودها را برطرف کنند.
کد خبر: ۷۷۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ 14 September 2019

قطعی مکرر آب شهرستان پیشوا برطرف شود

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام روح‌الله باقری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پیشوا که در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) اقامه شد با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و امام سجاد(ع) اظهار داشت: اگر امروز برای شهادت امام حسین(ع) عزاداری می‌کنیم باید بدانیم که سازش و تسلیم در برابر ظلم در سیره ائمه وجود ندارد که مهمترین پیام عاشورا ایستادگی در برابر ظلم و ستم است.

وی اظهارداشت: امام حسین(ع) این درس بزرگ را به ملت‌های آزادیخواه داد که ایستادگی در برابر ظلم و جور هزینه‌های زیادی دارد، همچنان که ایشان در این راه جان خود، فرزندان و اهل بیت عصمت و طهارت را فدای اسلام کرد.

باقری گفت : ملت ایران با تأسی از فرهنگ عاشورا در برابر ظلم و ستم ایستادگی کردند و با نثار جان خود در راه اسلام، موجبات پیروزی انقلاب اسلامی و تحقق وعده خداوند را فراهم کردند.

وی اظهارداشت: ملت ایران زندگی عزتمند و فقیرانه را بر زندگی در رفاه و زیر بار ذلت ترجیح می‌دهند، از این رو از دولتمردان می‌خواهند تا گام چهارم کاهش تعهدات برجامی را با قدرت بردارند و به مذاکره با طرف‌های مقابل دل نبندند.

امام جمعه پیشوا تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی از نعمت ولایت فقیه برخوردار است، نعمتی که اقتدار نظام را بیش از پیش نمایان ساخته، هر چند که برخی هنوز به اهمیت وجود ولی فقیه در جامعه پی نبرده و خود را به خواب زده‌اند.

وی اظهارداشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ملت ایران، شاهد پیشروی تفکر انقلابی در کشورهای یمن، بحرین، لبنان، سوریه و سایر ممالک اسلامی هستیم، هر چند که برخی از خائنین داخلی مانع ترویج تفکر جمهوری اسلامی در داخل کشور می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار