شبنم نعمت زاده دختر وزیر سابق که شهریور سال گذشته بازداشت و با قرار وثیقه آزاد شده بود، ساعتی پیش با تبدیل قرار، بار دیگر بازداشت شد؛ بازداشتی که ظاهرا مقدمه محاکمه وی و برخی دیگر از متهمان پرونده ای است که موضوع آن احتکار داروست؛ احتکاری که با کشف یک انبار در سال گذشته برملا شد.
کد خبر: ۷۷۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰ 08 September 2019
شبنم نعمت‌زاده که شهریور سال گذشته، بازداشت و با قرار وثیقه آزاد شده بود، ساعتی پیش با تبدیل قرار بار دیگر بازداشت شد.
 


به گزارش «تابناک»؛ مرکز رسانه قوه قضاییه به نقل از یک مقام آگاه از بازداشت شبنم نعمت زاده، دختر وزیر سابق خبر داد و نوشت: برای وی قرار وثیقه صادر شده بود که این قرار به قرار بازداشت موقت تبدیل و روانه زندان شد.

این مقام آگاه، انحصار دارو و تحصیل مال از طریق نامشروع را به عنوان جزییات پرونده این فرد عنوان کرد و گفت: این فرد به همراه آقای لشکری‌پور و شرکتی که توسعه دارویی بوده، در مظان اتهام هستند که محاکمه آن‌ها صورت خواهد گرفت.
 
بازداشت دوباره دختر وزیر سابق با تبدیل قرار/ نعمت‌‌زاده دوشنبه آتی محاکمه خواهد شد
 
این در حالی است که ظهر امروز، قاضی مسعودی مقام در پایان جلسه امروز پرونده بانک سرمایه از محاکمه شبنم نعمت‌زاده در دوشنبه هفته آتی خبر داده و افزوده بود: پرونده شرکت‌های دارویی ـ که دختر وزیر سابق از جمله متهمان آن است ـ در شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی رسیدگی خواهد شد.
 
ذکر این مهم لازم است که نعمت‌زاده، شهریور ماه سال گذشته به اتهام احتکار دارو بازداشت و بعد با تودیع وثیقه آزاد شده بود؛ بازداشتی که در پی کشف یک انبار داروی احتکار شده رقم خورده و سازمان تعزیرات حکومتی از کشف آن خبر داده بود. با این یادآوری که سخنگوی این سازمان تأکید کرده بود که بازداشت نعمت‌زاده با دستور دادستانی بوده و ارتباطی به تعزیرات ندارد.
برچسب ها: شبنم نعمت زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار