مدیر استانی بانک ایران زمین:
در راستای برگزاری چهارمین دوره همایش سراسری روسای شعب استانهای مازندران،گلستان و سمنان بانک ایران زمین با محوریت بررسی عملکرد شعب تحت پوشش در شاخصهای مختلف،کارگروه های تخصصی و اهداف به دست آمده در خصوص طرح باهم با حضور جمعی از مدیران برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ 08 September 2019

در ابتدای همایش سلیم بهرامی مدیریت شعب استان ضمن عرض خیر مقدم حضور مدیر امور شعب استان ها توضیحاتی اجمالی از آمار،عملکرد و وضعیت آموزشی و پرسنلی این استان در مدت زمان سپری شده از سال و اهداف بدست آمده، را بیان کردند.
سپس حسینی کناروئی مدیر امور شعب استان ها ضمن عرض سلام و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور سالار شهیدان ابا عبدا... الحسین (ع) و تشکر از زحمات کلیه همکاران در جهت تحقق و پیشبرد اهداف عالیه بانک به معارفه احمد علی خطیبی که به عنوان معاون مقیم در استان مازندران انتصاب شده پرداخته و ضمن تقدیم حکم، برای ایشان در این مسئولیت آرزوی موفقیت داشته و خواستار بکارگیری تمامی دانسته های علمی و تجربی خود جهت پیشبرد اهداف عالیه بانک شد. همچنین خطیبی ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیران عالی رتبه به معرفی خود پرداخت و اعلام داشت امروز مرزکاری ما بانک ایران زمین است و این مرز را باید حفظ نمائیم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.
در ادامه این همایش حسینی کناروئی بیان کرد: از تولید انگیزه بدون آموزش باید ترسید چرا که ممکن است فرد را به حرکت سریعتر در مسیر نادرست ترغیب کند. وی همچنین مراقبت و دانش را دو بال پرواز دانست که یک نیروی انسانی آموزش دیده و توانمند می تواند با آن تحول ایجاد کند و افزودند: یادگیری و افزایش سطح دانش الکترونیک به عنوان نیاز اساسی کارکنان است زیرا این روند به بهبود «کیفیت زندگی کاری کارکنان» منجر می شود و آنان می توانند به عنوان افرادی متفکر،تحلیل گر و تسهیل گر در سازمان ظاهر شوند و هم برای ساختار و هم برای جامعه مفید باشد.
این مدیرارشد بانک ایران زمین در قسمت دیگر بیانات خود به ارزیابی اجمالی آمار و عملکرد مدیریت شعب استان های مازندران،گلستان و سمنان در زمان سپری شده از سال در مبحث (جذب ،تخصیص ،بازگشت منابع و بانکداری مدرن) و مقدار تحقق اهداف ابلاغی پرداخت، و به تشریح کلی استراتژی اهداف و برنامه های مدیریت امورشعب استان ها در خصوص تشکیل کارگروهای تخصصی اشاره که در قالب"پنج شیوه نامه و کارگروه که سه دسته از آن (بازاریابی و جذب منابع، مصارف و وصول مطالبات ،فن آوری و اطلاعات) در سه سطح مدیریت امورشعب استان ها (سطح یک)، مدیریت منطقه (سطح دو) و شعبه (سطح سه) و دو دسته دیگر (ساماندهی شعب و ساماندهی پرسنلی) در دو سطح مدیریت امورشعب استان ها (سطح یک)، مدیریت منطقه (سطح دو) پایه گذاری و براساس برنامه ای مدون و پویا در حال اجراء است.
وی هدف از تشکیل این کارگروه ها را شناسایی موانع، معایب،کاستی ها، بیان مشکلات و شنیدن دغدغه همکاران و خواسته ها و مطرح نمودن طرح ها،پیشنهادات و سایر عوامل رشد بیان نموده و آن را پل ارتباطی مستقیم فی ما بین امورشعب، مدیریت منطقه و شعبه دانست.
در بخش بعدی این همایش حسینی کناروئی از روسای موفق شعب این مدیریت شامل: شعبه بهشهر،گرگان، چالوس، سمنان و نوشهر به پاس تلاش جهت دست یابی به اهداف ابلاغی و تحقق آن تقدیر بعمل آورد.
در حاشیه برگزاری این همایش کناروئی مدیر امور شعب استان ها با همراهی سلیم بهرامی مدیراستان از شعب منتخب بازدید و ضمن دیدار و گفتگو با همکاران خواستار تلاش و حساسیت ویژه رؤسا و کارکنان شعب نسبت به افزایش سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری و پس‌انداز بانک را یادآوری و افزود: افزایش منابع جاری بانک در گرو سرویس‌دهی مناسب به مشتریان است و همکاران باید نسبت به این موضوع حساس‌تر باشند و ابراز داشت سه اولویت امروز بانک یعنی رشد سپرده‌های ارزان ‌قیمت،توسعه بانکداری مدرن و تعیین تکلیف مطالبات غیر جاری را از اهم وظایف شعب دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار