یوسفی جمارانی:
فرماندار فیروزکوه گفت:شهرستان فیروزکوه با داشتن کوه های مرتفع و استعدادهای خدادادی مکان مناسبی برای ورزش کوهنوردی است به گونه ای که بسیاری از کوهنوردان ملی و بین المللی به منظور تمرین و بالا بردن آمادگی خود به این منطقه عزیمت میکنند
کد خبر: ۷۷۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ 04 September 2019

به گزارش تابناک تهران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، مهدی یوسفی جمارانی در دیدار با اعضای هیات کوهنوردی شهرستان گفت:هزينه در ورزش نوعی سرمايه گذاري براي سلامتي جامعه محسوب می شود و نقش مهمی درکاهش آسیب های اجتماعی دارد.
فرماندار فیروزکوه افزود: ورزش تضمین کننده تندرستي و سلامت فکری و جسمی جامعه است که قطعا می تواند به عنوان یک عامل مهم در صحنه های بین المللی در رشد و توسعه اقتصادی کشورها موثر باشد.
وی تصریح کرد: امروزه ورزش کوهنوردی به عنوان یک ورزش رسمی مورد توجه جوانان است و رشته کوهنوردی به صورت جدی توسط علاقمندان پیگیری می شود که مهمترین چالش در این حوزه مشکلات بخش سخت افزاری است.
وی ادامه داد:شهرستان فیروزکوه با داشتن کوه های مرتفع و استعدادهای خدادادی مکان مناسبی برای ورزش کوهنوردی است به گونه ای که بسیاری از کوهنوردان ملی و بین المللی به منظور تمرین و بالا بردن آمادگی خود به این منطقه عزیمت میکنند.

یوسفی جمارانی گفت: شهرستان علاوه بر داشتن زیرساخت های این رشته ورزشی از ورزشکاران خوبی نیز برخوردار است که تا به حال قلعه های کوهستانی مختلفی را فتح کردند.

فرماندار اظهار داشت: در همین راستا با وجود چنین ظرفیت هایی، شهرستان فیروزکوه می‌تواند بعنوان یکی از قطب های کوهنوردی محسوب شود.

وی خاطرنشان کرد: از اداره ورزش و جوانان انتظار می رود با شناسایی استعدادهای نهفته در این رشته و با حمایت از هیأت کوهنوردی در جهت توسعه این ورزش در شهرستان اقدام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار