شهردار پردیس گفت: ۹ طرح شاخص شهر پردیس با هزینه ۲۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۷۷۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ 04 September 2019

۹ طرح شاخص شهری در پردیس بهره‌برداری شد

به گزارش تابناک تهران، کوروش‌ گلریز روز سه شنبه در نشست خبری خود با اشاره به خاطر نشان کرد: افتتاح کمربندی جنوبی شهر به طول ۱۳۰۰ متر در دولاین و هر یک به عرض ۵/۸ متر؛ احداث پل آب انجیرک به طول ۳۵ متر و ارتفاع ۶ متر ، احداث آتش نشانی در فاز ۸ پردیس،  احداث کانون قرآن و آل عترت دردو طبقه با زیر بنای ۷۵۰ متر، اتصال مسیر روستای  باغکمش به ۲۴ متری، تکمیل بلوار سیاهسنگ،  احداث کانال بتنی  مسیل سیاهسنگ، افتتاح زمین بازی محله ای فاز ۳، میز خدمت الکترونیکی از پروژه های شاخص ما هستند.

شهردار پردیس با بیان اینکه برای آسفالت خیابان‌ها از تکنولوژی جدید" ژئوگرید" استفاده می شود، خاطر نشان کرد:  شهر پردیس کارگاهی است و ماشین آلات سنگین در شهر تردد دارند به منظور افزایش عمر مفید آسفالت از این تکنولوژی استفاده کردیم.

گلریز با بیان اینکه "ژئو گرید" در بین شهرهای شرق استان تهران برای نخستین بار در پردیس اجرایی شده  است، خاطر نشان کرد: در این طرح با به کارگیری شبکه‌های مشبکی که در بین آسفالت و زیر سازی جای می‌گیرد از ترک خوردن آسفالت جلوگیری شده و عمر آسفالت طولانی‌تر می شود.

وی افزود: به منظور خدمات‎رسانی بهتر به شهروندان خط ویژه تصویری ۱۳۷ را در شهر پردیس راه اندازی کردیم و  شهروندان با ارسال عکس درخواست‌ها، انتقادات و مشکلات شهر را به ما منتقل می‌کنند.

وی افزود: پس از اتمام کارمسکن مهر پردیس، تمام فازها از سوی شرکت عمران به شهرداری واگذار می شود و به منظور خدمات رسانی مناسب به شهروندان از مسولین درخواست و انتظار مساعدت و حمایت ویژه داریم.

شهردار پردیس گفت: ساخت میادین میوه و تره بار را در فازهای جدید مسکن مهر شروع کردیم اما به دلیل رشد سریع جمعیت در خدمات رسانی عقب تر از رشد جمعیت هستیم.

گلریز افزود: احداث ایستگاه ششم آتش نشانی را در بین فازهای ۵ و ۹ مسکن مهر در سال آینده با مشارکت بخش خصوصی دردست اقدام و اجرا داریم.

وی با بیان اینکه شهرداری  هرسال یک سرای محله در شهر پردیس می‌سازد، خاطر نشان کرد: ساخت سرای محله و زمین بازی محلی را به منظور نشاط افزایی در بین شهروندان در دستور کار قرار داریم و تاکنون ۷ زمین بازی محلی هر یک با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان در محلات مختلف شهر پردیس احداث کردیم.

شهردار پردیس با اشاره به سایر فعالیت‌های عمرانی انجام شده، خاطر نشان کرد: آسفالت خیابان‌های شهر به میزان ۳۰ هزار متر مربع، به روز رسانی‌کنترل وضعیت ساختمان‌ها،  بازسازی علائم راهنمایی و رانندگی در سطح شهر،تسریع در ساخت تالار بزرگ فرهنگی شهر، ادامه ساخت پروژه مجموعه ورزشی بزرگ شهر با ۷ میلیارد تومان اعتبار و ایجاد فضای سبز در روددره جوزک با پیش بینی ۲۷ هزار متر مربع فضای سبز بخش دیگری از فعالیت‌های شهرداری است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز اظهار داشت: خرید پساب تصفیه شده و ساخت مخازن را در راستای تامین آب مورد نیاز آبیاری فضای سبز انجام دادیم و در حال حاضر برای توسعه فضای سبز آب به میزان کافی داریم.

 شهردار پردیس افزود: پس از رفع معارض اراضی جنوبی پردیس و تعیین تکلیف مترو، کمربند سبز جنوبی شهر را به طور ضربتی اجرایی می‌کنیم.

گلریز عنوان کرد: ساماندهی، زیبا سازی و سهولت دسترسی به منطقه صنعتی خرمدشت و محوطه بین پل خلیج فارس و ورودی فاز ۸ مسکن مهر را برای زیبا سازی نمای بصری شهر در دست اقدام داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار