فرماندار قرچک تاکید کرد؛
فرماندار قرچک برلزوم حمایت از تولیدکنندگان و ارائه راهکار حمایتی در اجرای معافیت‌های بیمه‌ای واحدهای تولیدی و بسته‌های تشویقی برای استقرار بیشتر صنایع در شهرک صنعتی قرچک تاکید کرد.
کد خبر: ۷۷۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ 03 September 2019

لزوم حمایت از تولیدگران و ارائه راهکارهای معافیت بیمه ای در قرچک

به گزارش تابناک تهران، بهمن خطیبی صبح سه شنبه در پنجمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان قرچک که با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی، بخشدار مرکزی، شهردار و دیگر مسئولان برگزار شد طی سخنانی بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان و ارائه راهکارهای حمایتی در اجرای معافیت‌های بیمه‌ای ویژه برخی واحدهای تولیدی و بسته‌های تشویقی برای استقرار بیشتر صنایع و صنوف در شهرک صنعتی قرچک تأکید کرد.

خطیبی افزود: متولیان بخش صنعت در دولت طی سال‌های اخیر همواره به دنبال حل مشکل بخش تولید و برداشتن موانع راه فعالیت فعالان بخش خصوصی و تولیدکنندگان بوده‌اند و طی سال‌های گذشته دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مختلفی برای حمایت از بخش تولید از سوی دولتی‌ها ابلاغ شده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان در مقابل نظام آرایش خصمانه اقتصادی گرفتند، گفت: برای مقابله با این قبیل از هجمه‌ها نیازمند حمایت تمام قد از فعالیت‌های اقتصادی سالم هستیم.

فرماندار قرچک با بیان اینکه امیدآفرینی و آرامش نیاز کشور است، ادامه داد: با حمایت از تولید امیدواری در بین اقشار مختلف مردم ایجاد شده و باعث ایجاد رغبت برای سرمایه گذاران به منظور کارآفرینی و دستیابی به خودکفایی می‌شود.

گفتنی است که در این جلسه تولیدکنندگان صنف پوشاک نیز حضور داشته و مشکلات خود را مطرح کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار