مدیرکل سیاسی استانداری تهران گفت: حمایت از کارگر و واحدهای تولیدی راکد مهم‌ترین عامل مؤثر بر رونق تولید است که با رفع مشکلات کارگران و فعال کردن چرخه اقتصادی کشور می‌توان گامی عملیاتی در این راستا برداشت.
کد خبر: ۷۷۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ 03 September 2019

‌مشکلات واحدهای تولیدی راکد ‌استان تهران برطرف می‌شود

به گزارش تابناک تهران، رضا علیخانی صبح امروز در جلسه کمیسیون کارگری شورای تأمین استان تهران با اشاره به بخشنامه بخشودگی جرائم بیمه‌ای واحدهای تولیدی اظهار داشت: با توجه به اتمام مهلت بخشنامه بخشودگی جرائم بیمه‌ای تا 13 شهریورماه، پیش‌بینی می‌شود این بخشنامه یک دوره دیگر برای واحدهای بحرانی خوش حساب تمدید شود.

وی با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی بیان کرد: مهم‌ترین مشکل در حوزه بانک‌ها، ارزش افزوده و تأمین اجتماعی است که انتظار داریم با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف این مشکلات پیگیری و دستورات لازم اتخاذ شود.

مدیرکل سیاسی استانداری تهران همچنین افزود: عدم آگاهی نسبت به قوانین و مقررات و عدم دسترسی تولیدکنندگان به دستگاه‌های اداری نیز از دیگر مشکلات واحدهای تولیدی است که تسهیل در بروکراسی اداری و آشنایی تولیدگران با قوانین می‌تواند سبب کاهش بار مشکلات در مسیر رونق تولید باشد.

علیخانی سپس با اشاره به نقش مؤثر کارگران در تحقق شعار رونق تولید تصریح کرد: حمایت از کارگر و واحدهای تولیدی راکد مهم‌ترین عامل مؤثر بر رونق تولید است که با رفع مشکلات کارگران و فعال کردن چرخه اقتصادی کشور می‌توان گامی عملیاتی در این راستا برداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار