مجموعه نمایشی «تامل» با اجرای آثار «نیمروز ابدی»،«ریل های متقاطع»، «مقتل خوانی»و «دم بریده» (با محوریت کودک و نوجوان) به مناسبت ماه محرم به صورت رایگان در فرهنگسرای بهمن به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۷۷۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ 03 September 2019

۴ نمایش آیینی در فرهنگسرای بهمن اجرا می‌شود

به گزارش تابناک تهران، از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، این آثار با رویکرد ایجاد تامل در امور مرتبط با ماه محرم و اندیشه در باب موضوعات اخلاقی، انسانی و اسلامی به سرپرستی علی بیگدلی روز شنبه ۱۶ شهریور از ساعت ۱۷ تا ۲۰ اجرا می‌شود.

این آثار نمایشی به شرح  زیر معرفی شده‌اند:

«دم بریده» (با محوریت کودک و نوجوان) به کارگردانی مرجان جلالیان و نقش‌آفرینی مبینا ویدادی، باران خلیلی، هلنا حیدری، علی فریدونی، آیناز قهرمانی، حنانه ذوالفقاری، محمد صفایی زاده، زهرا ذوالفقاری، ستایش جوکار، محمدطه الماسی، النا غیوری، مهدیار حیدری، سما زنگنه، ثمین زنگنه و آرمینا الله یار.

«نیمروز ابدی» اثری محیطی-اجرایی (با محوریت اتصال غدیر و عاشورا)، به کارگردانی سعید بکایی و با نقش آفرینی ماهان خوشایی، محمدحسین حسینیان، دانیال چناری، اتابک حمدانی.

«ریل‌های متقاطع» مونولوگی به کارگردانی سعید بکایی و دستیاری زهرا مرادی و بازیگری نرگس عالمی پور و پروا محمودی.

اپیلوگ گویی‌ای با عنوان «مقتل خوانی» با حضور حنانه زارع، سارا اسلامی، یاسمن احسانی زاده، آتنا مقیمی واحد و یگانه گیاهی و با هدایت سعید بکایی.

علاقه‌مندان برای تماشای رایگان این نمایش‌ها می‌توانند به سالن مبارک فرهنگسرای بهمن به نشانی، میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره تلفن ۵۵۰۵۱۳۸۶ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار