هدایت الله جمالی پور، مشاور امور اقتصادی استاندار تهران،که به تازگی استاندار قزوین شده است،کیست؟
کد خبر: ۷۷۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴ 02 September 2019

استاندار خوشبخت قزوین کیست؟

هدایت الله جمالی پور متولد 1349 در شهر بیرجند است.
مشاور استاندار و مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی، مشاور استاندار گلستان، سرپرست دبیرخانه مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی، نماینده استانداری خراسان جنوبی در کمیته امنیت داخلی شورای‌عالی امنیت ملی، سرپرست معاونت اجرایی و مدیر امور اداری مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، دبیر اجرایی ستاد ملی برگزاری هفته پژوهش کشور و رئیس انجمن تحقیق و توسعه صنایع و معادن ایران، سمت‌هایی بود که جمالی پور قبلا تجربه کرده است و اما مهمترین سابقه اجرایی ایشان به فرمانداری شهر ری برمی گردد.
اواخر فعالیت ایشان در شهر ری با حواشی بسیاری همراه بود؛ بعد از مدت‌ها کش و قوس و تایید و تکذیب استعفای جمالی پور، وی در خرداد 98 از کار برکنار و جای خود را به فرماندار جدید داد و سپس حکم مشاور اقتصادی استاندار تهران را دریافت کرد.

آقای جمالی پور پیش از این خود را به عنوان کاندید سکانداری استانداری‌های البرز و مرکزی مطرح کرده بود ولی نتوانست نظر دولت و استان‌های ذکرشده را تامین نماید.

برخلاف آقای زاهدی ،جمالی پور شاید یکی از کم تجربه‌ترین استانداران کشور است، که قرار شده در استان قزوین دوران مدیریت کلانش را تجربه کند. قطعا قزوین برای استاندار جدیدش زیبا ترین منطقه دنیا خواهد بود.
آقای جمالی‌پور، اینجا برای خیلی ها سکوی پرتاب بوده و ما مردمان قزوین به سکو شدن عادت دیرینه داریم، البته مقصر شما نیستید چرا که به قول خودتان تا لحظه آخر هم خبر نداشتید (یا حداقل مطمئن نبودید )که استاندار قزوین می‌شوید، شیوخی که معرفی و تائیدتان کردند باید پاسخگو باشند.

آقای استاندار به سرزمین مینودری خوش آمدید، قطعا شما مدیون قزوین و مردمانش خواهید بود، آرزوی ما هم برای شما چیزی جز موفقیت نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار