نتایج ضعیف دو هفته اخیر باعث شده که استقلالی ها دوباره به فکر تقویت تیم خود بیافتند.
کد خبر: ۷۷۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 31 August 2019

استقلالی ها به فکر تقویت تیم خود/ اصرار استراماچونی برای خرید یک هافبک مهاجم خارجی

به گزارش تابناک تهران، استقلال به دنبال خرید بازیکن جدید است. در همین زمینه شنیده می‌شود که باشگاه استقلال مذاکراتش با روزبه چشمی را آغاز کرده و این بازیکن احتمالا دوباره با پیراهن استقلال به میدان خواهد رفت. چشمی که بعد از پایان فصل با سران باشگاه استقلال به توافق نرسید، در حال حاضر تیم جدید خود را مشخص نکرده و منتظر مشخص شدن نتیجه مذاکراتش با استقلالی‌ها است. روند مذاکرات البته به شکلی مثبت پیش رفته و احتمالا با قراردادی دو ساله چشمی دوباره به جمع آبی پوشان اضافه می‌شود. توانایی چشمی در پست دفاع وسط و هافبک تدافعی و همچنین تجربه و آشنایی این بازیکن به جو استقلال باعث شده که استراماچونی هم برای خرید این بازی چراغ سبز بدهد.

روزنامه گل در این خصوص نوشت:

“۴ برای روزبه خالی شد”
 
استقلالی ها به فکر تقویت تیم خود/ اصرار استراماچونی برای خرید یک هافبک مهاجم خارجی

ضعف خط دفاعی استقلال همچنین باعث شده که شایعه بازگشت پژمان منتظری به جمع آبی پوشان مطرح شود. تجربه کاپیتان سابق آبی‌ها و همچنین توانمندی فنی بالای وی می‌تواند کمک خوبی برای تیم استراماچونی باشد. با این وجود، تاکنون استقلال مذاکراتی با منتظری نداشته و این مدافع کهنه کار که پیش از این به دلیل اختلاف با مدیران باشگاه، از استقلال خداحافظی کرده بود بعید به نظر می‌رسد که دوباره آبی پوش شود. همچنین علی رغم تمایل امید ابراهیمی به حضور در استقلال، اما تراکم بازیکن در خط میانی باعث شده که استقلالی‌ها قید بازگرداندن این ستاره را بزنند.

در همین حال، استراماچونی همچنان بر خرید یک هافبک مهاجم خارجی اصرار دارد و مدیران باشگاه استقلال همچنان درصدد هستند که یک گزینه مناسب و نزدیک به تفکرات سرمربی ایتالیایی استقلال را جذب کنند.
 
منبع: شفقنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار