فرماندار دماوند گفت: امسال ۸۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۱۴ میلیارد تومان در شهرها و روستاهای این شهرستان به مناسبت هفته دولت کلنگ‌زنی و افتتاح شد که به نسبت سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۷۷۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ 31 August 2019

به گزارش تابناک تهران، مجید صفری روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با بیان اینکه ۸۳ پروژه دولتی و ۴ پروژه خصوصی اجرا شد، اظهار داشت: ۸ پروژه آموزشی و فرهنگی، ۱۱ پروژه اجتماعی، اقتصادی و رفاهی، ۶ پروژه گازرسانی، ۶ پروژه ورزشی و ۵۶ پروژه در بخش عمرانی و زیرساختی به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه بخشداران و دهیاران هر سه ماه یکبار طرح های خود را در سه حوزه اشتغال، گردشگری و عمرانی بازنگری می کردند، افزود: سه ماه نخست امسال؛ ۶۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

صفری ادامه داد: این ایام بهترین فرصت برای بیان گوشه‌ای از خدمات دستگاه‌ها و نهادهای مختلف امنیتی، خدماتی، فرهنگی، عمرانی، ورزشی و ...در راستای توسعه و آبادانی منطقه است.

وی تصریح کرد: با وجود تنگناهای ادارات، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها تلاش خوبی برای افزایش پروژه‌های هفته دولت امسال داشتند.

صفری در ادامه با اشاره به اینکه نخستین اقدام ما در سال ۹۸، برنامه‌ریزی در راستای رونق تولید بوده است، بیان داشت: برای تحقق این امر هفته‌ای یک روز با مسئولان ذیربط در کارگاه و محل کار افراد حاضر و مشکلات موجود را بررسی می‌کنیم که  از ابتدای سال جاری تاکنون، ۲۳ نشست کارگروه رفع موانع تولید و بازدید از ۲۹ واحد تولیدی تشکیل شد.

وی از دیگر اولویت‌های شهرستان را اتمام پروژه های نیمه‌تمام دانست و افزود: در ۶ ماهه نخست سال جاری این مهم در دستور کار قرار گرفت و برخی از پروژه‌ها در حوزه راهداری، کشاورزی، گردشگری، ورزشی و ... که از سال گذشته بلاتکلیف مانده بود، به بهره برداری رسید.

لازم به ذکر است، امروز همزمان با آخرین روز از هفته دولت، میز خدمت در مصلی‌های نماز جمعه شهرهای دماوند، آبسرد و رودهن برگزار شد و مسئولان شهرستان با حضور در جمع مردم، مشکلات و مطالبات آن را مورد بررسی قرار دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار