نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: صدمه دشمنان داخلی به کشور خیلی بیشتر از آسیب دشمنان خارجی است.
کد خبر: ۷۷۶۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ 31 August 2019
نماینده مجلس: صدمه دشمنان داخلی بیشتر از فشارهای دشمنان است

به گزارش تابناک تهران، پروانه مافی روز جمعه در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی هفته دولت تهران اظهارداشت: عواملی که موجب انفکاک و گرفتاری‌های داخلی می‌شوند، کم از فشارهای دشمنان خارجی برای ما نیستند.

وی یادآورشد: دشمنان قسم خورده و ۴۰ ساله ما که هر سال یک نوع رنگ عوض می‌کنند و با بحران‌سازی و حملات ویژه، کشور ما را مورد حمله قرار می‌دهند.

مافی اضافه کرد: همه حملات دشمنان خارجی دفع می‌شود و به خوبی حتی عقب نشینی آنان را هم مشاهده می‌کنیم.

وی گفت: با تمام این مشکلاتی که دشمنان داخلی و خارجی ایجاد می‌کنند، خوشحال و خرسندم که کشور همچنان در مسیر موفقیت قدم بر می‌دارد.

این نماینده مجلس به مطالبات و اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان تهران اشاره کرد و اظهارداشت: تلاش هایی که ما در بدو ورود به مجلس برای ایجاد تغییرات مناسب در مدیریت آب و فاضلاب این استان انجام دادیم، ثمرات خوبی داشته است.

وی ادامه داد: مجلس در قالب تبصره سه قانون بودجه، کمک بزرگی به شرکت‌های آب و فاضلاب کرد و این شرکت توانست پنج هزار میلیارد تومان از این محل درآمد کسب کند.

مافی ادامه داد: در آستانه تنظیم بودجه سال ۹۹ هستیم و اگر شرکت آب و فاضلاب استان تهران برای اجرای پروژه‌های خود نیازمند اعتبار بیشتری است، از هم اکنون با نمایندگان مجلس پیگیری‌های لازم را داشته باشد.

به گزارش تابناک تهران، آیین افتتاح ۱۳۲ پروژه عمرانی در هفتمین روز از هفته دولت با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، مصطفی کواکبیان و پروانه مافی نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عیسی فرهادی فرماندار تهران در محل مخزن آب شهرک مسعودیه برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار