امام جمعه موقت ورامین گفت: خیابان‌های شهر شهیدان قیام ۱۵ خرداد جای زنان و دختران بدحجاب نیست.
کد خبر: ۷۷۶۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷ 31 August 2019
خیابان‌های ورامین جای زنان و دختران بدحجاب نیست

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی که در مقابل ملت ایران همواره با شکست مواجه شده اند، تلاش دارند تا از طریق زنان بدحجاب و مزدور، فرهنگ ملت ایران را تغییر دهند.

وی افزود: بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی به دلیل تقلید کورکورانه از شبکه‌های ماهواره‌ای و فرهنگ غلط غرب است، که امید می‌رود با نزدیک شدن به ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، این افراد نیز از خواب غفلت بیدار و مسیر حق و اسلام را انتخاب کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار داشت: ورامین شهر شهیدان ۱۵ خرداد است و زیینده نیست که در خیابان‌ها و میادین اصلی شهر، برخی از زنان با لباس‌های پاره و پوشش نامناسب بدون هیچ مانع و برخوردی حضور یابند، از نیروی انتظامی، فرماندار و رییس شورای تامین می‌خواهیم تا در این حوزه ورود جدی‌تر داشته باشند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ورامین با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران گفت : سیاست‌های خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی در خصوص ارتباط با دولت‌ها مشخص است، مذاکره با آمریکا و اسراییل هرگز اتفاق نمی افتد، ولی ایران بر اساس منافع کشور و حفظ عزت و اقتدار ملی با سایر دولت‌ها تعامل داشته و مذاکره می‌کند.

محمودی با اشاره به بدعهدی کشورهای اروپایی افزود: اروپائیان نیز طی سال‌های اخیر، بدعهدی خود را ثابت کرده اند و نباید به راحتی به آن‌ها اعماد کرد.

وی افزود: انگلیس که در طول تاریخ خیانت‌های زیادی را علیه ملت ایران انجام داده، باید بداند که در برابر عزم و اراده ملت ایران زمینگیر می‌شود، چرا که آن ها جز غارت سرمایه و ثروت ملت‌ها به هیچ چیز دیگری نمی اندیشند.

امام جمعه موقت ورامین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: با وجود آن که عمر دولت شهیدان رجایی و باهنر بیش از یک ماه طول نکشید ولی، آثار و خدمات ماندگار آنان تا همیشه تاریخ در ذهن ملت می ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار