شهردار منطقه یک تهران گفت: عملیات اتصال پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید چمران به خیابان رشیدالدین فضل‌الله تا روز شنبه هفته آینده به پایان می‌رسد و این پروژه عملا در مرحله آماده برای بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۷۷۵۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ 28 August 2019
پل چمران پایتخت آماده بهره‌برداری شد

به گزارش تابناک تهران، سید حمید موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برای احداث این پروژه ۶۰ میلیارد تومان هزینه شد اظهارداشت:‌ این رقم مربوط به احداث پل، طرح تعریض خیابان و نیلینگ (پایدارسازی گود) داخل نمایشگاه بین‌المللی است.

وی با اشاره به اینکه پروژه مذکور سال ۹۵ آغاز شده بود خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد عملیات اجرایی این پروژه در دوره جدید مدیریت شهری انجام شده است.
موسوی در ادامه با بیان اینکه عملیات اتصال پل با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی انجام گرفت یادآورشد: بخشی از زمین مذکور برای انجام عملیات عمرانی اتصال به وسعت حدود ۴۵۰ مترمربع متعلق به شرکت نمایشگاه‌هاست.
وی افزود:‌ دغدغه و نگرانی دوستان در نمایشگاه بین‌المللی برای واگذاری این زمین رفع شده و شهرداری تهران نیز برای نشان دادن حسن نیت به نمایشگاه پایدارسازی گودی که در بخش داخلی نمایشگاه قرار دارد را به صورت رایگان تقبل کرده است؛ البته در قبال واگذاری زمین مذکور برای اتصال به پل، آماده همکاری در قالب پیشنهادهای مختلف از جمله ارائه زمین جمله معوض یا دیگر گزینه های مورد توافق هستیم.
شهردار منطقه یک تهران ادامه داد:‌ عملیات تعریض و دور برگردان این پروژه در مرحله پایانی قرار دارد و تا آخر هفته جاری تمامی عملیات عمرانی این پروژه به اتمام می‌رسد.
وی با اشاره به دغدغه‌ پلیس راهور درخصوص مسائل ترافیکی و ایمنی این پروژه اظهارداشت: فردا (پنجشنبه) جلسه مشترکی با راهور در این زمینه برگزار خواهیم کرد.
موسوی تاکید کرد:‌ با لحاظ کردن اصلاحات مدنظر پلیس راهور و اجرایی شدن این پروژه گام بسیار مثبتی برای کاهش ترافیکی محدوده مذکور برداشته خواهد شد.
تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید چمران- خیابان رشیدالدین فضل‌الله  از جمله پروژه های ترافیکی پایتخت است که عملیات اجرایی آن با نصب پلی به طول ۳۳۸ متر به همراه عملیات ترافیکی آن شامل خط کشی، نصب روشنایی و … انجام شده و با انجام عملیات تعریض این خیابان و امکان اتصال پل به آن، پروژه در مرحله بهره‌برداری قرار گرفته است.

عملیات تعریض مسیر غرب به شرق خیابان رشیدالدین فضل الله نیز انجام شده است تا علاوه بر اتصال تقاطع غیرهمسطح چمران به آن، حرکت وسایل نقلیه از چمران جنوب به محدوده شمال غربی منطقه یک فراهم شود و وسایل نقلیه‌ای که در محورهای شمال غرب منطقه به سمت شرق در حرکت هستند بتوانند به سهولت تردد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار