نشست دوم گفت و گوی مدیران شهری با دست‌فروشان مترو با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه فردا(چهارشنبه) ساعت ۱۱ صبح در ایستگاه مترو امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۷۵۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ 28 August 2019
 مدیران شهری با دست‌فروشان مترو پایتخت گفت و گو می‌کنند

به گزارش تابناک تهران، ماه گذشته معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران میزبان جلسه‌ای با حضور مدیران و دستفروشان مترو بود.

در این جلسه دو طرف مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

دستفروشان از مسائل و مشکلات معیشتی و مسائل مربوط به دستفروشی در مترو گفتند، مدیران مترو نیز نگرانی‌هایشان را در مورد دست‌فروشی در مترو و مشکلات ناشی از آن مطرح کردند.

این جلسه بعد از سال‌ها تنش و تعارض، نخستین جلسه‌ای بود که با حضور دستفروشان مترو برگزار شد و با توجه به استقبال هر دو طرف، بنا شد تا این جلسات ادامه یابد.

جلسه دوم این گفت‌وگو با حضور محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران و علی امام مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، روز چهارشنبه ششم شهریور ساعت ۱۱ صبح در فضای ایستگاه مترو امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

در این جلسه محدودیتی برای حضور دستفروشان وجود ندارد و همه دستفروشان مترو می‌توانند برای طرح مسائل و گفت‌وگو با دیران شهرداری و مترو در این جلسه حضور یابند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار