محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره نتیجه دادگاه ۲ عضو این شورا گفت: تلاش می‌کنم در این زمینه صحبت‌هایی داشته باشم و این نتیجه موجب سرافرازی شورا و قوه قضاییه باشد.
کد خبر: ۷۷۴۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 25 August 2019

به گزارش تابناک تهران، وی روز یکشنبه پس از یکصد و شصتمین جلسه شورا در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره محکومیت ناهید خداکرمی و محمود میرلوحی همچنین اظهارداشت: از شما (رسانه‌ها) می‌خواهم که موضوع را حساس نکنید.

خطوط ۶ و ۷ مترو ایمن هستند

هاشمی در ادامه در پاسخ به پرسش دیگری درباره ایمنی مترو گفت: خطوط ۶ و ۷ مترو ایمن فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به افتتاح ۲ ایستگاه جدید خط ۶ مترو تهران طی فردا ( چهارم شهریور) افزود:‌ در این آیین افتتاح شرکت می‌کنم و امیدوارم با امکانات و فاینانسی که دولت به شهرداری داده، اتفاقات خوبی در این زمینه رخ دهد.

نمره بالای ۱۵ به شورای پنجم

رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با دفاع از عملکرد ۲ ساله این شورا گفت:‌ عملکرد شورا در این دوره را قابل دفاع می‌دانم و نمره بالای ۱۵ به آن داده‌ام.
وی تاکید کرد: در این دوره تلاش کردیم وعده‌هایی را که به مردم دادیم اجرایی کنیم.
هاشمی با بیان اینکه عملکرد شورای اسلامی شهر تهران را شاخص های مختلف بویژه موضوع شفافیت، جلوگیری از رانت‌خواری و لغو مصوبه برج- باغ مناسب ارزیابی می‌کنم افزود: جلوگیری از واگذاری ترجیحی املاک شهرداری، تعیین بودجه و هزینه انقباضی برای شهرداری تهران از دیگر اقدامات مثبت شورای اسلامی شهر تهران در ۲ سال اول بود.

وجه سیاسی شورا پایین است

رییس شورای تهران درباره سیاسی بودن شورای شهر نیز اظهارداشت: شورا نمی‌تواند سیاسی نباشد اما در حال حاضر سیاسی بودن ما پایین است، در شورا بیشترین همدلی را داریم و با وجود انتقاداتی که مطرح می‌شود مسائل را حل می‌کنیم.

مهمترین خواست مردم چیست؟

هاشمی در پاسخ به اینکه مهمترین خواسته مردم در ادامه روند فعالیت شورای اسلامی شهر تهران چیست؟ گفت: آلودگی هوا و آسیب‌های اجتماعی مهمترین خواسته مردم است که  ما در تلاشیم در ادامه فعالیت شورا بررسی این موضوعات را به طور جدی در دستور کار قرار دهیم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در تشریح جلسه امروز شورا نیز گفت: شورای پنجم به نیمه راه رسیده است و تلاش شد در این جلسه گزارشی درباره عملکرد ۲ سال گذشته ارائه شود.

وی با بیان اینکه اعضا به ثبات در هیات رییسه رای دادند، اظهارامیدواری کرد که این ثبات در شهرداری تهران نیز حفظ شود.

به گزارش ایرنا در این جلسه انتخابات هیات رییسه شورا برگزار و هاشمی و سید ابراهیم امینی برای سومین سال نیز به عنوان رییس و نایب رییس انتخاب شدند.

زهرا نژادبهرام و بهاره آروین نیز به عنوان منشی‌های اول و دوم و علی اعطا به عنوان سخنگو انتخاب شدند.

اعضای شورای تهران به سید حسن رسولی نیز به عنوان خزانه‌دار رای دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار