۲۶ طرح عمرانی، خدماتی و بهداشتی با اعتبار ۴۲۰ میلیارد ریال امروز (شنبه) با حضور استاندار تهران و جمعی از مسئولان محلی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۷۷۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ 25 August 2019

به گزارش تابناک تهران، بهره‌برداری رسمی از ۲۶ پروژه بخش دولتی و خصوصی قیامدشت با افتتاح ۶ طرح از جمله پایگاه اورژانس، ساختمان دهیاری عباس‌آباد علاقمند و بازگشایی خیابان ولی عصر(عج) به طور نمادین و به نمایندگی از سایر طرح‌های عمرانی توسط استاندار تهران عملیاتی شد.

همچنین کلنگ احداث سه طرح عمرانی و خدماتی شهرداری قیامدشت با اعتبار ۲۱۷ میلیارد ریال از جمله بوستان زیتون، طرح تملک و احداث کمربندی شرقی و بوستان چند منظوره ۲۱ هکتاری نیز به نمایندگی از سایر طرح‌ها بر زمین زده شد.

لازم به ذکر است که پایگاه اورژانس قیامدشت در زمینی به مساحت ۲۲۰ متر مربع و زیربنای ۱۴۰ متر مربع با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال طی پنج ماه احداث شده است که با تجهیز این پایگاه توسط وزارت بهداشت، بخشی از مشکلات امدادی شهروندان قیامدشت رفع می شود.

بازگشایی خیابان ولی عصر(عج) نیز با تملک ۳۸ ملک مسکونی به مساحت ۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال آغاز و امروز با تکمیل این خیابان از لحاظ زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همچنین ساختمان دهیاری عباس‌آباد علاقمند نیز با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال در زمینی به مساحت یکهزار و ۱۳۶ متر مربع طی هشت ماه احداث شده است.

شهردار قیامدشت در حاشیه بهره برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی این شهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: امروز به مناسبت اولین روز هفته دولت به صورت همزمان طرح اصلاح زیبا سازی بلوار امام خمینی(ره)، ایجاد شبکه روشنایی روستای حصار امیر، ساختمان خدمات شهری قیامدشت، رختکن‌های سالن‌های ورزشی چمن مصنوعی، بهسازی آسفالت و جداول بلوار شهید رجایی به بهره برداری رسید.

حسین ترکاشوند ادامه داد: همچنین شبکه آب فضای سبز شهرداری قیامدشت به طول ۲۰ کیلومتر، آسفالت و خط کشی معابر اصلی و فرعی قیامدشت و تکمیل روشنایی بلوار آزادی نیز به بهره برداری رسید.

وی یادآور شد: امروز کلنگ احداث مصلای بزرگ امام خمینی(ره)، ساختمان شورای اسلامی، تخریب و احداث دیوار ورزشگاه پنج هزار نفری، پارکینگ خودروهای سنگین، سوله کارآفرینی، کتابخانه امید، مجتمع آموزشی ۹ کلاسه و احداث مخزن ذخیره سازی یک هزار متر مربعی آب فضای سبز شهرداری قیامدشت نیز بر زمین زده شد.

به مناسبت انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، از دوم تا هشتم شهریور به هفته دولت نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار