مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه با گرامیداشت هفته دولت از افتتاح ۱۴ پروژه گردشگری با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۸۸ نفر در این هفته خبر داد.
کد خبر: ۷۷۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 24 August 2019

دکتر امید قادری مدیر کل امروز شنبه ۲ شهریور ۹۸  اظهار داشت: امسال در هفته دولت ۱۴ پروژه گردشگری، اقامتی و صنایع دستی با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان در کرمانشاه به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: از جمله پروژه‌های قابل افتتاح می‌توان به توسعه هتل سه ستاره رسالت کرمانشاه با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان و افتتاح هتل آبشار ریجاب با اعتبار ۵ میلیارد تومان اشاره کرد.

وی در ادامه به افتتاح دو طرح مهم گردشگری در روانسر اشاره کرد و افزود: یک سفره خانه سنتی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و همچنین یک واحد پذیرایی بین راهی در این شهرستان با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در هفته جاری به بهره برداری می‌رسد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به اینکه یکی از بخش‌های مهمی که به بخش اشتغال استان کمک کند ماموریت‌هایی است که توسط سازمان میراث فرهنگی انجام می‌شود، افزود: یکی از ویژگی‌های مثبت این سازمان ایجاد شغل ارزان قیمت با سرمایه‌گذاری اندک است که امیدواریم بتوانیم این ویژگی‌ها و ظرفیت‌ها را به طور مناسب به‌کار گیریم و این ماموریت را تا پایان سال به‌خوبی به انجام برسانیم.

قادری با اشاره به افتتاح ۳ کارگاه گلیم بافی و یک کارگاه لعاب سفال در هرسین با اشتغال زایی قابل توجه، اظهار داشت: این پروژه‌ها به ترتیب با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ و ۶۰ میلیون تومان افتتاح خواهند شد.

این مسئول در خاتمه از افتتاح ۶ واحد بوم گردی جدید در استان خبر داد و افزود: این واحد‌های بوم گردی با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در شهرستان های، صحنه، هرسین، سنقر کلیایی و روانسر به بهره برداری می‌رسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار