ذوالقدر خبر داد؛
نماینده تهران، پردیس، اسلامشهر، ری و شمیرانات در مجلس گفت: بیمارستان شفای پردیس تا پایان شهریورماه به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۷۷۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ 24 August 2019

به گزارش تابناک تهران، سیده فاطمه ذوالقدر با اشاره به جلسه تعدادی از نمایندگان تهران با وزیر بهداشت، استاندار تهران، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران و معاونین و روسای دانشگاه علوم پزشکی وزارت بهداشت، گفت: در این جلسه در خصوص خانه‌های بهداشت روستاهای استان تهران که چندین بار نیز نمایندگان در این زمینه سوالاتی را مطرح کرده بودند و هم چنین وضعیت بیمارستان‌های شهر و شهرستان‌های تهران بحث و بررسی انجام شد.

ذوالقدر افزود: اطاله ساخت بیمارستان های پردیس، اسلامشهر و شمیرانات از دیگر مباحث مطرح شده بود و نحوه دفن پسماند بیمارستان ها ازدیگر مشکلات مورد توجه نمایندگان قرار داشت.

وی بیان داشت: مسئولان مربوطه توضیحاتی را در رابطه با مشکلات مطرح شده ارائه کردند و در خصوص بیمارستان الغدیر شهر پردیس که توسط خیرین ساخته شده است و در خصوص باقی مانده آن هنوز با خیرین به توافق نرسیده اند اما در خصوص درمانگاه الشفاء قول دادند که روبه اتمام است و کادر پزشکی تا پایان شهریور در آنجا مستقر خواهند شوند.

نماینده تهران، پردیس، اسلامشهر، ری و شمیرانات در مجلس در خصوص سایر بیمارستان‌های استان تهران نیز عنوان داشت: بودجه ای حدود ۳۰۰ میلیارد نیاز است تا این بیمارستان ها تکمیل شود و تا پایان دوره دوازدهم ریاست جمهوی قول اتمام این مراکز را داده اند.

وی در خصوص پسماندهای پزشکی نیز گفت: حدود ۹۹ درصد از پسماندها به شهرداری تحویل داده می‌شود و نحوه دفن آن به شهرداری باز می گردد چرا که این شهرداری است که زباله‌ها را به پیمانکار تحویل می دهد و باید بر این موضوع نظارت داشته باشد که زباله‌های پزشکی به روش مناسب دفن شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار