همزمان با سومین سال فعالیت پنجمین دوره شورای اسلامی، هیأت رییسه شورای اسلامی شهرهای رودهن، آبعلی، کیلان و آبسرد از سوی اعضای این شورا انتخاب شدند.
کد خبر: ۷۷۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ 24 August 2019

به گزارش تابناک تهران، در اجرای ماده ۱۶ قانون انتخابات و ماده ۹ آیین نامه اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر، اعضاء پنجمین دوره شورای اسلامی شهرهای شهرستان دماوند با شرکت در انتخابات داخلی، رییس و نایب رئیس این دوره را انتخاب کردند.

صبح امروز انتخابات هیأت ریسه شورای اسلامی شهر رودهن در دفتر این شورا و با حضور بخشدار و تمام اعضا برگزار شد و پس از رای گیری، منوچهر همت نجفی با اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر رودهن انتخاب شد.

همچنین در ادامه مهرداد حنیفی به عنوان نایب رئیس، سید حسن سید حسینی به عنوان خزانه دار، ساسان لاسمی منشی اول و عباسعلی عاشقی به عنوان منشی دوم انتخاب شدند.

در انتخابات هیات رئیسه سال سوم دوره پنجم شورای اسلامی شهر آبعلی که با حضور بخشدار رودهن و کلیه اعضا شورا در این دفتر برگزار شد، مهدی اسماعیلی با اکثریت آرا به عنوان رئیس، غلامرضا رضایی به عنوان نایب رئیس، مجید قربانی به عنوان خزانه دار و علی اصغر باباییان به عنوان منشی اول و همچنین رضا اسماعیلی به عنوان منشی دوم انتخاب شدند.

همچنین در انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر کیلان که با حضور کلیه اعضا در دفتر این شورا برگزار شد، محمدرضا حاجی طیبی برای دومین بار به عنوان رئیس شورای اسلامی این شهر ابقا شد؛ قاسم شیخی به عنوان نایب رئیس و علیرضا محسنا به عنوان منشی انتخاب شدند.

انتخابات هیأت ریسه شورای اسلامی شهر آبسرد نیز امروز در دفتر این شورا و با حضور نماینده فرماندار و تمام اعضا برگزار شد که در این انتخابات محمود نقیبی با پنج رای برای سومین سال متوالی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد انتخاب شد. در ادامه حجت الاسلام عسگر نجفی به عنوان نایب رئیس و جواد خاکساری به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار