کد خبر: ۷۷۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 22 August 2019

عصر شهروند- خبر تزریق اسید و کشتار بیرحمانه و غیراخلاقی سگها از سوی پیمانکار شهرداری تهران موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی و تجمع زیادی از مردم و مدافعان حقوق حیوانات در مقابل ساختمان شهرداری تهران شده است.
آرش حسینی میلانی عضو شورای اسلامی شهر تهران با تائید این رسوایی بزرگ، وعده داده که با مقصران در شهرداری و پیمانکاری برخورد جدی خواهد شد!.

او البته به افکار عمومی نگفته است که این فاجعه، محصول ضعف نظارتی شورای شهری است که گویی اعمال وظیفه اش را تابع متغیرهایی خاص تشخیص می دهد!.

البته آقایان حق هم دارند که کاری به کار این قرارداد نداشته باشند…هزاران قرارداد در شهرداری تهران است و توجیهی هم ندارد آدم در این مرتبه و جایگاه وارد این مسایل شود.

آقای حناچی شهردار شیک پوش تهران که بازدیدهای سرزده او واقعی می نمایاند! بی هیچ تعارفی و با حربه فرافکنی، ابتدا تقصیر را گردن شهردار سابق انداخته و سپس ناشیانه از خلع ید پیمانکار به دلیل این جرم آشکار خبر داده است!ً اگر دنبال مجازات قانونی مسببان این رسوایی بزرگ هستیم، باید متن قرارداد، شرح خدمات و تعهدات و صورتحساب های تائید شده برای افکار عمومی منتشر شود تا روشن شود آیا این شیوه ساماندهی، دستور شهرداری بوده یا پیمانکار خود چنین کرده است.

پ.ن: وقتی قرارداد پیمانکاری ساماندهی سگهای ولگرد در فضای غیرشفاف، مهر محرمانه بخورد! نتیجه اش جز این فاجعه نمی تواند باشد…

علی اکبر روح نواز کارشناس ارشد حقوق خصوصی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار