مدیر کل میراث فرهنگی استان قزوین :
مدیر کل میراث فرهنگی استان قزوین صبح امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آوج بر هماهنگی و تعامل افراد محلی با تورگردانان برای ورود تورهای گردشگری به منطقه آوج تاکید کرد .
کد خبر: ۷۷۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ 22 August 2019

باید شرایط بهتری برای ورود گردشگران به آوج فراهم کنیم

به گزارش تابناک قزوین،جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آوج با محوریت تهیه بسته های سفر آسان برنامه ریزی شده (ساب ) و اجرای تورهای گردشگری در شهرستان آوج صبح امروز با حضور علیرضایی فرماندار آوج ، خزائلی مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین ، مدیران دفاتر خدمات مسافرتی استان و نمایندگان دستگاههای اجرایی عضو ستاد شهرستان در سالن جلسات فرمانداری آوج برگزار گردید .

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با اشاره به ظرفیتهای غنی تاریخی و طبیعی آوج برای اجرای تورهای گردشگری در این شهرستان گفت : منطقه آوج با داشتن آثار تاریخی متعدد ، جاذبه‌های بکر طبیعی و شرایط آب و هوایی مساعد دارای ظرفیتهای گردشگری فراوانی است و باید با بهره‌برداری از امکانات و شرایط موجود زمینه را برای ورود تورهای گردشگری به این منطقه فراهم کرد .

خزائلی میهمان‌پذیری و همکاری افراد محلی در آوج را عامل موثری در افزایش جذب گردشگران به این منطقه خواند و اظهار داشت : برای توسعه گردشگری شهرستان آوج باید روی داشته‌های این منطقه برنامه‌ریزی کرد و شناخت افراد بومی از امکانات و قابلیتهای موجود و تعامل آنها با تورهای گردشگری می‌تواند نقش موثری در تشویق تورگردانان برای اجرای تور در این شهرستان داشته باشد .

وی تصریح کرد : ورود گردشگران غیر بومی و اجرای تورهای گردشگری داخلی و خارجی در آوج مولد اقتصادی مناسبی برای تقویت زیرساختهای گردشگری در این منطقه است که امیدواریم با همراهی مجموعه مدیریت شهرستان آوج و استفاده از همکاری‌های بومی علی رغم کمبودهای موجود بستر مناسبی برای توسعه گردشگری این شهرستان و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران فراهم گردد .

شایان ذکر است : در این جلسه اجرای طرح ملی ساب و تهیه بسته‌های سفر آسان برنامه‌ریزی شده برای ورود تورهای گردشگری به شهرستان آوج طرح و بررسی گردید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار