مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: ۶۲ طرح تامین برق به ارزش ۵۲ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت آماده بهره‌برداری است.
کد خبر: ۷۷۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ 21 August 2019

به گزارش تابناک تهران به نقل از شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، حاجی رضا تیموری در این باره اظهار داشت: این طرح‌ها شامل روشنایی معابر، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های برق و سایر موارد است.

وی افزود: در سال ۱۳۹۷برای اجرای طرح های عمرانی شامل توسعه، احداث و بهینه سازی شبکه های توزیع برق ۲۹۵ میلیارد تومان هزینه شده است که اعتبار تخصیص یافته جهت اجرای این طرح ها نسبت به سال ۱۳۹۶ به میزان ۶۲ درصد افزایش یافته است.    

تیموری در ادامه به فعالیتهای انجام شده جهت ساماندهی برق های غیرمجاز و کاهش تلفات انرژی در  مناطق آلوده به برق های غیر مجاز از جمله روستای مرتضی گرد را مهم ارزیابی کرد و گفت: در حوزه های فرهنگی و فنی و اقدام های جهادی صورت گرفته تا کنون فقط در روستای مرتضی گرد ۹ هزار درخواست انشعاب پذیرش بوده که از این تعداد دو هزار و ۲۵۰  انشعاب به متقاضیان واگذار شده است.

وی با اشاره به ابلاغ قانون امکان واگذاری انشعاب غیر دائم برق تصریح کرد: از ابتدای اجرایی شدن این قانون تا کنون ۹۱ هزار درخواست انشعاب غیر دائم به ثبت رسیده که از این تعداد ۵۵ هزار انشعاب واگذار و نسبت به نصب لوازم اندازه گیری ۴۴ هزار انشعاب غیر دائم نیز اقدام شده است.  

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران افزود: با احتساب انرژی مصرفی همین تعداد انشعاب نصب شده سالانه حدود ۱۰۰ میلیون کیلووات ساعت از تلف شدن انرژی جلوگیری و معادل با ۱۰ میلیارد تومان بابت فروش انرژی به خزانه دولت واریز می‌شود.  

وی جمع آوری ۱۱۶ مرکز تولید ارزهای دیجیتال و دریافت حدود شش میلیارد تومان مابه‌التفاوت فروش انرژی از استفاده کنندگان را از دیگر اقدام های موثر شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در ۴ ماهه نخست سال ۱۳۹۸ دانست و اظهار امیدواری کرد که با اجرایی شدن سازوکارهای قانونی مناسب جهت فعالیت تولیدکنندگان رمز ارزها، به فعالیت‌های غیرقانونی این بخش از تولید کنندگان خاتمه داده شود.    

تیموری پیگیری و اجرای برنامه های مدیریت مصرف به ویژه برنامه ۰۹۸ را مثبت ارزیابی کرد و گفت: از پیک تابستان سال جاری با موفقیت عبور کرده ایم از این رو  خواستار تداوم مدیریت مصرف در تمام فصل های سال هستیم.

وی با اشاره به طرح حذف قبوض کاغذی برق گفت: از ابتدای مهرماه سال جاری این طرح اجرایی شد و تا کنون شاهد جمع آوری نزدیک به ۶۰ درصد از شماره تلفن های همراه مشترکان تحت پوشش این شرکت هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار