خانه نمایش مهرگان در پی انتشار خبری از سوی یکی از گروه‌های نمایشی، جوابیه‌ای را صادر کرد.
کد خبر: ۷۷۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ 18 August 2019

به گزارش تابناک تهران به نقل از روابط عمومی خانه نمایش مهرگان؛ متن کامل جوابیه خانه نمایش مهرگان در پی اتهام سرقت هنری این تماشاخانه از یکی از گروه‌های نمایشی به شرح ذیل می‌باشد:

به نام خدا

هنر مقدس تئاتر در جای جای این هستی همواره دارای معنا و مفهوم مشخص خود بوده و خواهد بود؛ بزرگان و اساتید ما نیز براین موضوع تاکید داشته‌اند که تئاتر به تنهایی باید مروج اخلاق باشد. از این جهت فعالیت های غیراخلاقی و دوراز شان تئاتر از سوی یک سری از افراد، در ابتدا ضربه به هنر تئاتر ایران و سپس به دیگر هنرمندان این عرصه محسوب خواهد شد، به همین دلیل فردی که خودرا هنرمند و فعال در عرصه تئاتر می‌داند، نمی‌تواند ریشه و ذات آن را در نظر نگیرد و برخلاف آن حرکت کند.

خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سرقت هنری و خیانت در امانت تماشاخانه مهرگان، نمونه ای بارز از این بی اخلاقی‌ها می‌باشد که به دو جهت کذب محض است؛ اول، گروه مذکور به دلیل عدم فروش مناسب نمایش خود، مبلغی را به تماشاخانه مهرگان بدهکار و موظف به پرداخت آن شد. از آنجا که عوامل محترم این گروه نمایشی توان پرداخت این مبلغ را نداشتند، دکور مذکور را به عنوان مبلغ بدهی به خانه نمایش مهرگان واگذار کردند و قطعا این مجموعه هنری نیز نسبت به استفاده از اموال خود اختیار تام دارد.

دوم؛ در قرارداد خانه نمایش مهرگان با عوامل محترم این گروه نمایشی، بندی وجود دارد که تصویر آن در ذیل مشاهده خواهده شد؛ در این بند، گروه نمایشی موظف است تا 24 ساعت پس از پایان نمایش خود، دکور را از سالن خارج نماید، در غیر اینصورت خانه نمایش مهرگان در مورد دکور تصمیم خواهد گرفت.

بنابراین؛ از آنجاکه مطلب منتشر شده از سوی عوامل این گروه نمایشی کذب محض و افترا بوده است؛ خانه نمایش مهرگان برخود لازم میداند تا از طریق مراجع قانونی اقدام و نتیجه را به مخاطبین و اهالی محترم تئاتر اعلام نمایند.

مدیریت خانه نمایش مهرگان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار