پیروز حناچی شهردار تهران با بیان اینکه دولت با کلیت پیشنهاد مسکن اجتماعی موفق بود گفت: در همین زمینه مقرر شد کمک‌های مختص به این موضوع به سمت شهرداری‌ها سوق یابد.
کد خبر: ۷۷۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ 18 August 2019

به گزارش تابناک تهران؛ وی عصر شنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت یاد و خاطر استاد عزت الله انتظامی در جمع خبرنگاران افزود: شهرداری ها ابزارهای اجرایی بیشتری برای انجام این نوع ماموریت ها دارند.

وی با اشاره به سیاست دولت درباره مسکن اجتماعی توضیح داد: در جلسه ای درباره مسکن در هیات دولت این پیشنهاد را مطرح کردیم که ظرفیت قانون شهرداری ها این اجازه را می دهد و می توان با آیین نامه های تکمیلی دولت ماموریت حمایت از مسکن اجتماعی را مانند خیلی از کشورهای دنیا با کمک شهرداری ها ، نه فقط شهرداری تهران، پیش برد.

حناچی افزوئد: قرار شد این موضوع مورد بررسی قرار گیرد که در صورت نیاز به قانون یا مصوبه هیات دولت، امور مربوط به آن نیز انجام شود.

هوای هنرمندان را در زمان حیاتشان بیشتر داشته باشیم

وی همچنین با اشاره به مراسم گرامیداشت یاد و خاطر استاد انتظامی گفت: هنرمندان سرمایه های کشور هستند و ما تلاش کرده ایم این تصور که در زمان حیات هنرمندان به ایشان توجه خاصی نمی شود را از بین ببریم.

شهردار تهران با اشاره به دیدار اسفندماهش با استاد مشایخی گفت: باید تلاش کنیم هوای هنرمندان را در زمان حیاتشان بیشتر داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار