کنسرت مهدی یراحی آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ، شب گذشته جمعه 25 مرداد طی دو سانس در برج میلاد برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ 17 August 2019

به گزارش تابناک تهران، شب گذشته جمعه ۲۵ مرداد ماه کنسرتمهدی یراحی آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ طی دو سانس در ساعت ۱۸ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش های برج میلاد به همت موسسه «فرهنگ گستر صبا» برگزار شد.

این کنسرت در واقع تمدید اجرای ۲۶ تیر ماه بود که به دلیل استقبال طرفداران این خواننده اجرا شد.

مهدی یراحی با اجرای قطعه «آخرین اسیر» سانس اول کنسرت خود را آغاز کرد، در ادامه به ترتیب قطعات «بی سرزمین» و «انفرادی» را اجرا کرد و بعد از پایان این قطعات با طرفداران سلام و احوال پرسی کرد.

وی در ادامه قطعات «شال گردن»، «تلقین»، «هر جای دنیایی»، «حیک»، «مثل مجسمه» و «سرسام» را اجرا کرد و بعد از اجرای قطعه «سرسام» گفت: برای من خیلی ارزشمند است که وقتی قطعات اجتماعی را اجرا می کنم، همراهی ام می کنید. این صحبت وی با تشویق طرفدارانش مواجه شد.

این خواننده جوان موسیقی پاپ، قطعات دیگری از قبیل «خاک»، «انکار»، «منو رها کن»، «هوای تو»، «بیست و یک روز بعد»، «نفس»، «آشوب»، «بی دفاع»، «غزال»، «من علمک»، «آینه قدی» و «عطر تو» را هم اجرا کرد.

وی در این کنسرت، قطعه «از خودت خبر بیار» را همراه با نواختن گیتار اجرا کرد و از حاضران خواست تا گروه همخوانان را که متشکل از سه خانم بودند و با او در این کنسرت اجرا می کردند تشویق کنند. او برای اجرای قطعات «غزال» و «من علمک» از مینو قاسم پور دعوت کرد تا برای نواختن قانون روی صحنه بیاید.

این آهنگساز و خواننده، برای طرفداران خود شگفتانه ویژه ای هم داشت و آن اجرای قطعه جدید اش «نمیشه ادامه داد» بود که به تازگی منتشر شده است و به دلیل استقبال و همراهی حاضران دوبار اجرا شد، اما خبر خوبی که یراحی برای طرفداران داشت، انتشار آلبوم جدید تا ۲ ماه آینده بود که مدت زمان طولانی برای ساخت آن صرف شده است و در حال حاضر در مرحله میکس و ساخت ویدیو است.

یراحی در بخش دیگری از اجرای این کنسرت از مرسل وطنی نوازنده ساکسیفون دعوت کرد تا به صحنه بیاید و در اجرای قطعه «بهونه» همراه گروه نوازنده باشد.

از نکات حایز اهمیت در این اجرا استفاده از نوازنده های مهمان برای اجرای بعضی قطعات و پخش موزیک ویدیوی مخصوص برای هر قطعه بود.

در پایان این کنسرت، مهدی یراحی ضمن قدردانی از حاضران با اجرای موزیک درخواستی آن ها از ابتدای شروع این سانس، یعنی قطعه «امپراطور» سانس اول کنسرت خود را به پایان رساند.

مهمانان ویژه این سانس از کنسرت، اسدالله یکتا بازیگر سینما و تئاتر به همراه پسرش، علی بحرینی روزنامه نگار و شاعر بخش فارسی قطعه «حیک»، امیر علیزاده موزیسین، طراح لوگو لباس های کنسرت ۲۶ تیر ماه که از ترکیه آمده بود و هومن گلدسته بیسیست بودند.

نوازندگانی که در این کنسرت، مهدی یراحی را همراهی کردند عبارت بودند از انوشیروان تربتی تنظیم کننده و نوازنده ملودیکا، حامد حمیدزاده بیسیست، مجید رضاپور درامز، علی افلاطونی گیتارجز و عظیم روحانی گیتار.

یراحی از فرید ناصری کارگردان این کنسرت و اجرای قبلی در ۲۶ تیر ماه و «سه گانه اجتماعی» تشکر کرد و از حاضران خواست تا او را تشویق کنند.

او همچنین در پایان این کنسرت از کمایی مدیریت موسسه «فرهنگ گستر صبا»، حامد و محمد بهمنی مدیران اجرایی گروه، امیر خائف زاده تهیه کننده و مدیر برنامه های گروه، رضا کلهر ناظر صدا و … تشکر کرد.

ریحانه علی محمدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار