معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رسانه‌ها کبوترهای نامه‌بر بیرون در اتاق مسئولان نیستند که فقط گزارش عملکرد مسئولان را منتشر کنند.
کد خبر: ۷۷۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ 15 August 2019

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از مهر، محمد خدادی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: رسانه خط مقدم مقابله با جهل و کفر است و به همین دلیل سالروز شهادت یک شهید به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
وی با بیان اینکه دشمنان از هر روشی برای مقابله با نظام مقدس اسلامی و حمله به مردم استفاده می‌کند، تصریح کرد: روزی جنگ تحمیل از سوی صدام را داشتیم و امروز هم دشمن در عرصه اقتصادی وارد شده است و می‌خواهد مردم را تحت فشار قرار دهد.
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: ۴۰ سال است که در جنگ تحمیلی رسانه‌ای هستیم و ۴۰ سال است که در معرض تهاجم هستیم و ابزار رسانه‌ای دشمن علیه ما در مقابل حق‌طلبی مردم ما بسیج شده است.
وی تاکید کرد: اگر جسارت و شجاعت مردم ما نبود، در کمتر از یک سال هر کشوری به بن بست می‌رسید. آنچه که امروز در محیط بین‌الملل شاهد هستیم تلاش ترامپ برای ایجاد اختلال در کشور است.
خدادی افزود: مواجه با شریان اقتصادی جمهوری اسلامی مواجهه نقطه‌ای است و عمومی نیست و تحریم به صورت لایه‌ای است. آنچه ما نیاز است در کنار هم باشیم جریانی است که مقصد اول آن افکار عمومی است. ترامپ ایجاد اختلال می‌کند تا به اغتشاش برسد و بعد هم اضمحلال و تضعیف نظام برد و سپس انتظار تحقیر و تسلیم دارد.
وی به سرنوشت لیبی، سوریه، افغانستان و . . .  اشاره کرد و ادامه داد: خیال خام آنها این است که بالای خلیج فارس مثل پائین خلیج فارس شود ولی این خیال آنها باطل است چون باور و اعتقاد و عزم و ایمان و جهاد خصوصیت ملت ایران است.
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امروز در جنگ اراده‌ها هستیم،‌ تصریح کرد: در یک طرف مردم با اراده و عزم قوی و دولتی قدرتمند قرار دارد. قدرت ما در محور مقاومت و دیپلماسی قدرت ما هستند.
وی تاکید کرد: در جایی که نیاز به مذاکرات دیپلماتیک است، دیپلمات‌های ما بهترین عملکرد را داشتند و طرف مقابل مجبور به ترک شد. در محور مقاومت نیز پیچیده‌ترین عملیات نظامی در عصر حاضر انجام شد و پایان داعش را اعلام کردیم.
خدادی با اشاره به اینکه بوشهر حال خوبی دارد، بیان کرد: امام جمعه بوشهر مسلط به حوزه رسانه است و شناخت بالایی در این حوزه دارد و دعوت کردیم تا از ظرفیت ایشان در دفتر مطالعات بین‌الملل استفاده کنیم.
وی گفت: هیچ دستگاهی بدون ارتباط با مردم به هیچ ماموریتی موفق نخواهد بود و هر کاری و ماموریتی بسته به نوع ارتباطی است که بر بستر اطلاعات به اثر می‌رسد. دوران تقدیر و تشکر تمام شده است و باید به دنبال شریک‌سازی باشیم و مردم را در اداره کشور شریک کنیم و به آنها سهم و نقش بدهیم.
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: رسانه‌ها کبوترهای نامه‌بر بیرون در اتاق نیستند و باید از داخل ارتباط برقرار کنند.
وی افزود: سوالات مردم را در ذهن خود طراحی کنید و پاسخ‌ها را آماده کنید تا هیچ سوالی بی‌پاسخ نماند. ما به جای تولید دیدگاه باید به دنبال تولید خبر باشیم و به جای ارائه گزارش کار به دنبال تبیین و اقناع‌کردن باشیم.
خدادی گفت:‌باید بیشتر بشنویم و کمتر حرف بزنیم. پروژه‌ها حرف بزنند نه اینکه مدیرکل پروژه را اعلام کند. اطلاعات را مصداقی و ساده کنیو  باورپذیر کنیم.
وی اظهار داشت: باید امید را با مردم هدیه کنیم. دور شدن از اختلاف حق مردم است. نشستن دور هم و فراموش کردن تفاوت‌ها و گذشتن از مسائل شخصی وظیفه و تکلیف ما است.
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: کمترین ادای دین ما به شهدا تلاش بی منت و زحمت بدون زمان است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار