مشاور اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: شهر بومهن بعد از رودهن به عنوان دومین شهر با مدیریت مستقل ورزشی اداره خواهد شد.
کد خبر: ۷۷۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ 14 August 2019

به گزارش تابناک تهران، حسین رشیدیان در حاشیه آیین معارفه سرپرستی دفتر نمایندگی ورزش و جوانان شهر بومهن که با حضور رییس اداره ورزش، معاونان ، مربیان و پیشکسوتان ورزشی برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به زیرساخت های لازم و موجود در حوزه ورزش، پیگیری مسولین این شهر و رشد سریع جمعیت در شهر بومهن ، مقرر شد از این پس دفتر نمایندگی ورزش و جوانان این شهر مستقل از شهر پردیس فعالیت خود را آغاز کند.

وی ضمن تقدیر از حمایت اعضای شورای اسلامی و شهرداری شهربومهن از ورزش خاطر نشان کرد: توسعه ورزش دراین شهر نیازمند همفکری، همکاری و مشارکت همه مدیران و مسئولان است.

مشاور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: اعزام تیم های مستقل ورزشی و حضور مربیان و داوران در رقابت های استانی، کشوری و بین المللی برخی از مزایای تفکیک دفتر نمایندگی ورزش و جوانان شهر بومهن است.

رشیدیان با بیان اینکه اجرای طرح تفکیک دفتر نمایندگی ورزش و جوانان در سایر شهرهای استان مقدور نیست، اظهار داشت: این تصمیم برای بهبود مدیریت ورزش بومهن با توجه به آماده بودن زیر ساخت ها و  رشد سریع جمعیت متفاوت در این شهر نسبت به سایر شهرهای استان تهران اتخاذ شده و برای سایر شهرهای استان تهران این استقلال عملی و قانونی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه فرصت دوم برای حضور در عرصه های ورزشی در اختیار این شهر قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: هیات های ورزشی شهر در این فرصت مدیریت مستقل در عرصه ورزش را تجربه خواهند کرد.

مشاورمدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در ادامه اظهار داشت: سرمایه گذاری خوبی از سوی  شورای اسلامی و شهرداری بومهن برای توسعه ورزش شهر بومهن انجام شده و با توجه به ظرفیت مناسب ورزش این شهر در انتظار خبرهای خوب ورزشی با شرایط جدید هستیم و به عنوان همکاران شما در اداره کل ، امکانات بهتر ورزشی را برای شما فراهم می‌کنیم.

گفتنی است، در این مراسم مجید کشاورز هدایتی به عنوان سرپرست دفتر نمایندگی ورزش و جوانان شهر بومهن معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار