فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت : جامعه محور بودن اقدامات پلیس در حوزه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی باعث ارتقای رضایت مردم و مسئولان از عملکرد پلیس شده است.
کد خبر: ۷۷۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ 14 August 2019

به گزارش تابناک تهران، سردار کیومرث عزیزی روز سه شنبه در جلسه مشترک با فرماندار شهرستان ورامین گفت : پلیس از ابتدای دهه 80،  رویکرد خود را در مواجهه با مشکلات ، به سمت جامعه محور کردن طرح های پلیسی سوق داده و این باعث شد تا با مشارکت آحاد افراد جامعه در دست یابی به  امنیت پایدار، رضایت مردم و مسئولان ارتقاء پیدا کند.
وی اظهار داشت: امروز پلیس خود را در کنار مردم و مسئولان به عنوان یک تیم کارآمد می بیند و تلاش دارد تا با استفاده از ظرفیت های جامعه، پیشگیری از وقوع هر نوع جرم را در اولویت قرار داده و مشکلات  اجتماعی را با استفاده از تلاش مسئولان دستگاه های مربوطه رفع کند.
وی گفت : نیروی انتظامی خود را به عنوان مشاوران امین فرمانداران، به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها می داند و تلاش دارد تا واقعیت های جامعه را صحیح و بر اساس مصلحت به مسئولان منتقل کند.
عزیزی تصریح کرد: پلیس در تمامی مأموریت ها، جامعه محور بودن را سرلوحه خود قرارمی دهد تا مشکلات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی به پدیده امنیتی تبدیل نشود.
وی با اشاره به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: پلیس همچون گذشته تلاش دارد تا با ایجاد امنیت پایدار، شرایط را برای حضور حداکثری و حماسی مردم در این رویداد مهم سیاسی فراهم کند و از آراء مردم به عنوان حق الناس حراست نماید.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران تأکید کرد: راهبرد اصلی پلیس، رعایت اصل بی طرفی و فراهم کردن شرایط برای حضور پرشور مردم در انتخابات است.


توسعه جامعه بدون امنیت میسر نمی شود
فرماندار ورامین نیز در این جلسه گفت: توسعه جامعه در حوزه های مختلف بدون امنیت، میسر نمی شود و این مهم جز با تعامل دستگاه های مختلف با نیروی انتظامی به دست نمی آید.
حسین کاغذلو افزود: امروز پلیس از پشتوانه عظیم مردمی برخوردار است و این مهم، احساس امنیت در جامعه را افزایش داده است.
وی تصریح کرد: برای آن که بتوان به توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و سیاسی دست پیدا کنیم، به امنیت پایدار نیاز داریم که این مهم جز با همکاری و تعامل متقابل دستگاه های اجرایی و پلیس میسر نمی شود.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت ، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار