مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به مشکلات اقتصادی و دسترسی آسان اسلامشهر به پایتخت به تبع آن افزایش مهاجرت‌ها با افزایش ۶ هزار نفری جمعیت دانش‌آموزی در این شهرستان روبه‌رو باشیم.
کد خبر: ۷۷۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 13 August 2019

به گزارش تابناک تهران، حسینعلی بنار امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه موفقیت مسئولان در عرصه‌های مختلف مستلزم حضور مؤثر و بی‌واسطه خبرنگاران است اظهار داشت: مسائل و چالش‌های آموزش و پرورش می‌تواند توسط اصحاب رسانه احصا و راه برون‌رفت از این مسائل از نگاه نافذ و بلند خبرنگاران میسر شود.

 وی بیان کرد: هر جا فضایی برای اصحاب رسانه مهیا شود قطعاً فرصت شکل گرفتن کلونی‌های قدرت، ثروت و فساد از بین خواهد رفت و بالعکس هرگاه مسئولان سد راه حضور خبرنگاران شدند شائبه‌هایی ایجاد شد که صرفاً به نفع برخی افراد شد.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر سپس به 600 مورد بازدید از مدارس در یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: این بازدیدها به منظور ارزیابی عملکرد و نظارت بر مسائل مالی و اداری بوده و علی‌رغم حجم وسیع بازدیدها در حوزه آموزش و پرورش شاید در راستایی که باید برای خدمت به مردم گام برداشت ضعف‌هایی وجود داشته باشد که از خبرنگاران می‌خواهیم مشکلات پیرامون را به ما اطلاع دهند تا در جهت رفع آن‌ها و ارتقا سطح فرهنگی و آموزشی مدارس بکوشیم.

بنار ضمن تأکید بر اینکه همواره تلاش کردیم تا آرامش را به مدیران یک دل و یک صدایمان تزریق کنیم تصریح کرد: کسب رتبه‌های مختلف استانی و کشوری، کسب بیش از 100 رتبه فرهنگی و هنری، بیش از 50 عنوان استانی در حوزه سلامت و آموزش، حضور دانش‌آموزان در مسابقات علمی، ورزشی و پرورشی کشوری نشان از مدیریت خوب مدیران مدارس و حضور نخبگان وافر دانش‌آموز در این شهرستان است.

وی ادامه داد: به منظور تکریم ارباب رجوع و آرامش‌خاطر اولیا برای حضور در مدارس در فصل تابستان هر هفته 30 مدرسه از حیث ثبت‌نام و دریافت کمک‌های مردمی و هزینه کتاب و بیمه مورد ارزیابی قرار گرفته و بازخورد عملکرد مدیران را به آن‌ها ارائه کردیم.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر سپس با اشاره به پروژه مهر و فعالیت سه ماهه مدیران گفت: مدیران برخلاف تفکر عمومی که مدارس در تابستان تعطیل است سه ماه طاقت‌فرسا را سپری می‌کنند تا فضا برای حضور مجدد دانش‌آموزان با اهداف رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع، تسهیل در امور ثبت‌نام، استانداردسازی پایگاه سلامت» و ارائه برنامه‌های راهبردی مدارس با شعار «مشارکت برای تابستان فراهم شود.

بنار با بیان اینکه 23 فعالیت برای مدیران در تابستان مشخص شده تصریح کرد: شاداب‌سازی فضای داخلی و بیرونی مدارس با کلیدواژه محبت و نوع‌دوستی نیز از فعالیت‌های مدیران مدارس اسلامشهر در تابستان است.

وی همچنین افزود: به منظور شناسنامه‌دار کردن املاک آموزش و پرورش و در زمینه مستندسازی املاک توانستیم به رتبه نخست در کشور دست پیدا کنیم.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر سپس با اشاره به افزایش جمعیت 6 ‌هزار نفری دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: به دلیل مسائل و مشکلات اقتصادی و جذابیت‌های شهرستان اسلامشهر برای سکونت و نیز دسترسی آسان برای رسیدن به پایتخت، مهاجرت از تهران به این شهرستان افزایش و به تبع با افزایش 6 هزار نفری جمعیت دانش‌آموزی، 12 مدرسه در قالب 102 کلاس به مدارس سال گذشته اضافه شد تا دانش‌آموزان در امر تحصیل در سال تحصیلی جدید مشکلی نداشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار