مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از برگزاری شی و هفتمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور به میزبانی این اداره کل خبر داد.
کد خبر: ۷۷۱۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 13 August 2019

به گزارش تابناک تهران، محمد صیدلو پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در تشریح این خبر گفت : این مسابقات در دو مرحله پسران و دختران در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می شود . 

وی با اشاره به اینکه در  این دوره از مسابقات دانش آموزان در پنج بخش به رقابت می پردازند اظهار داشت : هنرهای دستی و تجسمی ، ادبی ، پژوهشی ، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه ، رسانه و فضای مجازی و هنرهای آوایی از جمله بخشهایی است که دانش آموزان در آن به رقابت با یکدیگر می پردازند . 

بنا بر این گزارش صیدلو ادامه داد : در مرحله ی اول بیش از یک هزار نفر از دانش آموزان پسراز تاریخ 22 لغایت 25 مردادماه به رقابت با یکدیگر می پردازند و در مرحله ی دوم یک هزار و هفتاد دانش آموز دختر از تاریخ 28 تا 31 مردادماه در این رقابت ها حضور پیدا خواهند کرد . 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم برای میزبانی از دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی و هنری سراسر کشور صورت گرفته است ، تصریح کرد: اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تمامی تلاش خود را در جهت ایجاد محیطی پرنشاط و صمیمی برای دانش آموزان به کار خواهد بست و امیدواریم بتوانیم یک فضای رقابتی صمیمانه را برای این عزیزان فراهم نمائیم . 

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در پایان خاطر نشان کرد : در کنار برگزاری این دوره ازمسابقات کارگاههای آموزشی با حضور اساتید صاحب نام کشور در جهت شکوفائی خلاقیت های دانش آموزان برگزار خواهد گردید .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار