وزیر ارتباطات
جلسه شورای هماهنگی ICT استان مرکزی دقایقی پیش با حضور وزیر ارتباطات در ساوه تشکیل شد
کد خبر: ۷۷۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ 13 August 2019

جلسه شورای هماهنگی ICT استان مرکزی با حضور وزیر ارتباطات

به گزارش تابناک مرکزی -  جلسه شورای هماهنگی ICT استان با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، استاندار مرکزی و مسئولان استانی و فرماندار ساوه و مسئولان این شهرستان در در فرمانداری ساوه تشکیل شد.

افتتاح پروژه‌های زیرساختی و اپراتور‌های ارتباطی ساوه در مرکز pc این شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به ساوه است.

آذری جهرمی سپس به شهرستان تفرش خواهد رفت و در این سفر با با نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان و مسئولان شهرستان تفرش در فرمانداری این شهرستان دیدار خواهد داشت و بعد از صرف نهار با حضور در منزل یکی از ایثارگران شهرستان تفرش در حوزه آی سی تی با این ایثارگر و خانواده اشت دیدار خواهد داشت.

وزیر ارتباطات بعد از تفرش به اراک می‌رود و در جلسه شورای اداری استان مرکزی شرکت می‌کند و سپس طرح‌های حوزه آی سی تی استان مرکزی را به صورت نمادین افتتاح خواهد کرد.

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور سفری یک روزه به استان مرکزی، صبح امروز وارد ساوه شد و مورد استقبال مسئولان استان مرکزی و شهرستان ساوه قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار