گروه بازیگران نمایش «رگ» به کارگردانی ایوب آقاخانی با پیوستن برزو ارجمند تکمیل شد.
کد خبر: ۷۷۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ 13 August 2019

برزو ارجمند به نمایش «رگ» پیوستبه گزارش تابناک تهران به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر پوشه، برزو ارجمند به عنوان آخرین بازیگر «رگ»، جدیدترین نمایش ایوب آقاخانی معرفی شد.

«رگ» که جدیدترین تولید موسسه «پوشه هنر پارس» است به واقعه ای بسیار کم نظیر در شهریور ۱۳۲۰ می پردازد که قرار است همزمان با هفتاد و هفتمین سالگرد این واقعه در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برود.

برزو ارجمند بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما که یک بار با نمایش «شیپور» در سال ۹۳ با ایوب آقاخانی همکاری کرده بود، اینک در «رگ» به نویسندگی و کارگردانیِ او روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: «رگ که بجنبد داستان عوض می شود؛ همیشه همین است و همین بوده. رگ که بجنبد حتی سه سرباز بی نام هم می توانند تاریخ بسازند؛ رگ که بجنبد عشق آغاز می شود، وطن معشوق می شود و ماشه چکانده می شود و ... پرچم افراشته می ماند …»

پیش از این وحید آقاپور، عرفان ابراهیمی، الهه شه پرست، محسن بهرامی، بهناز بستان دوست و هلن بهرامی به عنوان دیگر بازیگران «رگ» معرفی شده بودند.

این اثر نمایشی به نویسندگی ایوب آقاخانی، فرهاد امینی و ویدا دانشمند و کارگردانی ایوب آقاخانی از چهارم شهریور در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار