تشکیل تیم «ب» پرسپولیس با دستور کالدرون درحال انجام است.
کد خبر: ۷۷۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ 13 August 2019

به گزارش تابناک تهران، گابریل کالدرون از زمان آغاز کارش در تیم پرسپولیس به این فکر بوده و هست که این تیم به دو بخش تقسیم شود. بخش اول بازیکنانی که در مسابقات لیگ برتر به میدان رفته و به نوعی تیم اصلی پرسپولیس محسوب می‌شوند، تیم دیگر هم متشکل از بازیکنان جوان باشد که هر هفته در رقابت‌هایی به میدان رفته و بازیکنانش برای ورود به تیم اصلی تجربه و آمادگی بهتری را کسب کنند.

اگرچه کالدرون با این تفکر در پرسپولیس شروع به کار کرده، اما به نظر می‌رسد باشگاه حداقل فعلا برنامه‌ای برای این کار ندارد. از این جهت که هر بازیکن جوانی را که کالدرون از تیم اصلی کنار گذاشته و خواهان حضور آن‌ها در تیم دوم شده، این نفرات خواهان رضایت‌نامه و رفتن به تیم‌های دیگر شده‌اند. موردی که کالدرون اصلا از آن استقبال نکرده و تاکید داشته سرمایه‌های باشگاهش در واقع همین نفرات جوان هستند که باید برای حفظ و پیشرفت آن‌ها تلاش شود.
با شرایط موجود باید دید کالدرون موفق می‌شود تیم «ب» را به عنوان تیم دوم تیمش تشکیل دهد یا اینکه نفرات کنار گذاشته شده از تیم اصلی مجبور به تغییر تیم می‌شوند. در حال حاضر کالدرون برای اینکه تیم اصلی‌اش را خلوت کرده باشد به چند جوان تیمش گفته با تیم امید های باشگاه تمرین کنند که این مسئله با مخالفت این بازیکنان مواجه شده چرا که این نفرات نمی‌خواهند برگشت به عقب داشته باشند.
در این بین بازیکنان جوانی، چون ابولفضل درویش‌وند، حمید طاهرخانی و سعید کریمی با گرفتن رضایت نامه از پرسپولیس جدا شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار