فرماندار فیروزکوه:
فرماندار فیروزکوه خبرنگاران را مهمترین عامل در جهت دادن به افکار عمومی دانست و ادامه داد: در این جنگ اقتصادی و نا برابر مهمترین رسالت خبرنگاران ایجاد امید و چشم انداز مثبت در جامعه است.
کد خبر: ۷۷۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ 11 August 2019

به گزارش تابناک تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، مهدی یوسفی جمارانی در نشست خبری با خبرنگاران فیروزکوه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با بیان اینکه اصحاب رسانه قشر مظلومی هستند گفت: خبرنگاران همواره در همه دوران های حساس انقلاب نقش پررنگ و تاثیر گذاری را داشتند.
فرماندار فیروزکوه با اشاره به اینکه رسانه ها واسطه بین مردم و مسئولان هستند ، افزود: یکی از خصوصیات اهالی رسانه و قلم این است که با تمام توان در این عرصه برای خدمت به مردم تلاش می کنند و در مقاطعی نیز شاهد آن بودیم که فراتر از وظیفه در میدان جنگ و نبرد در راستای انجام رسالت خود حضور یافتند.
وی از کار خبری به عنوان امانتی در دست خبرنگاران یاد کرد و گفت: باید در حفظ این امانت کوشا بود و با انتقال به موقع خبر و بهنگام و صحیح آن به خوبی از این امانت محفاظت کرد.
وی تصریح کرد: یک خبرنگار هم باید توانمندی ها و ظرفیت ها را انعکاس دهد و هم در برابر کاستی ها نیز به گونه ای قلم بزند که اولا انتقاد منصفانه باشد و از تخریب پرهیز کند و ثانیا به عنوان رصد کننده واقعی جامعه برای برطرف شدن مشکل راهکار ارائه دهد.
جمارانی عنوان کرد: گرایشات سیاسی بدون تردید در نوع انعکاس اخبار تاثیر گذار خواهد بود و این مسأله در دراز مدت برای یک خبرنگار به آفت تبدیل می شود.
فرماندار توضیح داد: رسانه اگر نگاه منصفانه و واقع گرایانه به رخدادها و حوادث داشته باشد مورد استقبال و اقبال عموم قرار می گیرد و از جایگاه مردمی قوی‌تری برخوردار می شود.
نماینده‌ عالی دولت در ادامه با تاکید بر وحدت بین مدیران در جامعه اظهار کرد: اگر وحدت و همدلی در جامعه نباشد آن شهر رشد نخواهد کرد و زمینه بروز اختلاف تشدید خواهدشد و کار سازندگی مختل شده و جامعه با رکود مواجه خواهد شد.
این مقام مسئول عملکرد رسانه های دیداری و نوشتاری در شهرستان فیروزکوه را قابل قبول دانست و افزود: بروز تفرقه و اختلاف در جامعه موجب خواهد شد که مردم برداشت خوب و قضاوت مثبتی نداشته باشند و روحیه ناامیدی در جامعه ترویج یابد.
وی خبرنگاران را مهمترین عامل در جهت دادن به افکار عمومی دانست و ادامه داد: در این جنگ اقتصادی و نا برابر مهمترین رسالت خبرنگاران ایجاد امید و چشم انداز مثبت در جامعه است.
در این جلسه خبرنگاران به بیان نقطه نظرات و مشکلات صنفی خود پرداختند و در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران فیروزکوه تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار