در مراکز عرضه دام سبک میادین میوه و تره بار تهران، گوسفند قربانی به نرخ هر کیلو ۴۷ هزار تومان عرضه می شود.
کد خبر: ۷۷۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ 11 August 2019

به گزارش تابناک تهران، مدیرعامل میادین میوه و تره بار تهران اعلام کرد در ۲۴ مرکز عرضه دام، جهت قربانی عید قربان، ۳۰ هزار راس دام سبک با نرخ کیلویی ۴۷ هزار تومان عرضه می شود.

سید سعید راد در جمع خبرنگاران اعلام کرد: ما ۲۴ مرکز عرضه دام داریم که ۲۱ مرکز به صورت موقت برای دو روز منتهی به روز عید قربان، به مردم خدمات می دهند. نزدیک به ۳۰ هزار راس دام سبک برای قربانی در تهران عرضه می شود و قیمت آن تا سقف هر کیلو ۴۷ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: مزیت مراکز عرضه بهداشتی دام این است که توسط دامپزشکان قبل و بعد از ذبح نظارت و معاینات صورت می گیرد و در هر مرحله تشخیص بدهند دام یا لاشه بیماری دارد، به قرنطینه منتقل می شود.

مدیرعامل میادین میوه و تره بار تهران گفت: هر کسی با نرخ کمتر، دام برای عرضه دارد، بیاورد شهرداری در مراکز مجاز خود دام را عرضه می کند. قیمت دام سنگین و سبک تابع عرضه و تقاضاست. لذا هر رئیس اتحادیه و دامداری که با این قیمت، دام دارد، ما حاضر به عرضه هستیم. در طول سال ما دام سبک را ۴۷ هزار تومان در مراکز عرضه ثابت شهرداری عرضه کرده ایم. شهروندان خیالشان راحت باشد که اگر دام یا لاشه مشکل داشته باشد، تعویض می شود و حتی غرامت آن پرداخت می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار