مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) گفت: دو ایستگاه در بخش شرقی خط ۷ مترو تهران شامل ایستگاه بسیج و میدان محمدیه بزودی وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.
کد خبر: ۷۷۰۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ 10 August 2019

به گزارش تابناک تهران از روابط عمومی و بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) علی امام، با اشاره به تکمیل شدن بخش ساختمانی و تجهیزاتی مورد نیاز برای بهره‌برداری دو ایستگاه بسیج و محمدیه، گفت: ۴ رام قطار جدید که در داخل کشور مونتاژ شده نیز به‌همراه این دو ایستگاه به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

شایان ذکر است شرکت بهره‌برداری متروی تهران نیز برنامه‌ریزی لازم را جهت بهره‌برداری و ارایه خدمات به شهروندان انجام داده است.

به گفته مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) این خط دارای بیشترین ایستگاه‌های تقاطعی با شبکه مترو تهران است که این امر منجر به بهره‌وری بالای استفاده از شبکه متروی تهران خواهد شد.

مراسم افتتاح به‌زودی با حضور شهردار تهران و تعدادی از مسئولان و دست‌اندرکاران کشور انجام خواهد شد.

بنا بر این گزارش، ایستگاه میدان محمدیه واقع در منطقه ۱۲ تهران؛ یک ایستگاه تقاطعی است که ایستگاه خط ۱ آن سال ۱۳۸۰ افتتاح شده و به‌زودی ایستگاه خط ۷ نیز وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

لازم به ذکر است ایستگاه بسیج واقع در منطقه ۱۴ تهران نیز دارای دو ورودی است که در تقاطع بزرگراه شهید محلاتی و بسیج واقع شده و با راه‌اندازی این ایستگاه، شهروندان ضمن استفاده از شبکه مترو، به ایستگاه‌های اتوبوس BRT  پایانه خاوران و دانشگاه علم و صنعت دسترسی خواهند داشت.

گفتنی است ایستگاه بسیج قبلاً افتتاح شده بود که به‌دلیل عدم رعایت موارد ایمنی تعطیل شد و حالا با رفع مشکلات و رعایت نکات ایمنی مورد نیاز؛ دوباره به بهره‌برداری می‌رسد.

علی امام مدیرعامل قطار شهری تهران و حومه به همراه فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، مجری و مدیران از بخش شرقی خط ۷ بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند آماده‌سازی دو ایستگاه بسیج و محمدیه قرار گرفتند.

در این بازدید ضمن بازدید کلی از فرایندهای این بخش، تاکید شد: آمادگی کامل وجود دارد تا چند روز آینده این بخش وارد مدار بهره‌برداری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار