معاون اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان از برخورد با ۲ واحد ریخته گری آلاینده و ۱۱ مورد پسماندسوزی طی گشت شبانه این اداره خبر داد.
کد خبر: ۷۷۰۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ 10 August 2019

به گزارش تابناک تهران، علیرضا فاضلی ثانی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در اداره محیط زیست بهارستان با بیان این که این گشت به منظور نظارت بر وضعیت زیست محیطی شهرستان صورت گرفت، اظهار داشت: نیروهای این اداره در محدوده سه راه آدران به یک مورد دود ناشی از پسماندسوزی واحد چوبی برخورد نموده و با توجه به عدم رعایت اصول مدیریت پسماند برای متصدی واحد اخطاریه زیست محیطی صادر شد.

وی از اجرای گشت شبانه در محورهای نسیم شهر، خیرآباد، همدانک، اورین، سه راه آدران، سبزدشت، ریه، شهرک های صنعتی قلعه میر و بهاریه طی گشت شبانه خبر داد و در ادامه افزود: همچنین عملکرد دو واحد ریخته گری که به دلیل عملکرد نامناسب سیستم های کنترلی از سوی این اداره اخطاریه دریافت نموده بودند، پایش شدند که با توجه به مشاهده انتشار دود در محیط، به دلیل عدم اتمام مهلت اعطایی، اخطاریه شفاهی جهت اصلاح عملکرد تا پایان زمان باقی مانده ابلاغ شد.

معاون اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان در پایان اذعان داشت: در این گشت شبانه نیروهای اداره با ۱۰ مورد پسماندسوزی در نقاط مختلف شهرستان مواجه شدند که متاسفانه به دلیل عدم حضور متخلفین، برخورد با عوامل پسماندسوزی امکان پذیر نشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار