استقلالی ها که تصمیم داشتند روز شنبه به هیات فوتبال بروند هنوز برنامه مشخصی ندارند.
کد خبر: ۷۷۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ 10 August 2019

به گزارش تابناک تهران، باشگاه استقلال روز جمعه رسما اعلام کرد که بازیکنان و کادرفنی این تیم روز شنبه راهی هیات تهران خواهند شد تا بر اساس مقررات، قراردادهای خود را در این هیات ثبت کنند.
اتفاقی که با واکنش هوشنگ نصیرزاده عضو هیات رئیسه سازمان لیگ همراه شد. او در این باره گفت: در آیین نامه جدید سازمان لیگ این موضوع آمده که بازیکنان راهی هیات‌های فوتبال نشوند و از روز شنبه(فردا) این موضوع به باشگاه ها ابلاغ می‌شود.
عابدینی دبیر هیات فوتبال تهران در گفت و گو با ورزش سه در این باره گفت: ما در ساعات کاری در هیات حضور داریم و اگر استقلالی ها تصمیمی برای حضور در هیات داشته باشند، ما میزبان آنها هستیم اما اگر قرار است روند تغییر کند و بازیکنان در هیات فوتبال قرارداد ثبت نکنند، این موضوع را باید سازمان لیگ اعلام کند و بهتر از این عزیزان سوال کنید.
محمودزاده نیز روز گذشته در گفت و گوی تلویزیونی پا را فراتر گذاشت و اعلام کرد که استقلال و چند باشگاه دیگر به دلیل عدم تسویه حساب فعلا اجازه ثبت قرارداد ندارند و با این وجود باشگاه استقلال بعد از این اتفاقات هیچ موضعی اتخاذ نکرده تا ثبت قرارداد آنها در هاله ای از ابهام باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار